God veldig grå morgen. Rimelig akkurat landet og fått bagasje etter en helt smooth flight fra DOH med QR og KUL-DOH før den. Smått imponert over QR altså. Da blir det hjemmebane for meg fram til torsdag ettermiddag. Ha en strålende dag folkens
På vei til CPH etter en bedre havregrøt i utenlandsloungen. Havnet på et Atlantic Airways-fly (booket med SAS). Det har jeg ikke opplevd før...
Du store alpakka! Tysdag allereie! Om eit par dagar kjem opphavet på besøk. Det vil seia at ein så smått må sjå til å få kontroll på hybelkaninflokken slik at ein ikkje blir ekskludert frå arverekka. Dagslyset svinn raskt her i nord no. Soloppgang er kl. 0838, solnedgang er allereie kl. 1251. Om ei veke eller så gidd ikkje sola å krype over horisonten lenger. Ha ein brillefin dag, folkens God tur til FAE! Forhåpentlegvis har du med deg allvêrsjakke Artig med nytt selskap, men synd vi ikkje lenger får EB-poeng på Atlantic... Men du har vel opna ein Súlubonus-konto?
Har en følelse av at dette er OY-RCJ flyr på vegne av SAS, og ikke en Atlantic Airways flight. God morgen fra Oslo. Venter på elektrikeren, så får vi se om vedkommende dukker opp til avtalt tid. Får vel så smått begynne å tenke på bookinger til nyåret, ettersom 2019 fortsatt er helt åpen..
God morgen fra rett utenfor hovedstaden! Har allerede klokket inn 2 timer på kontoret. Det er overraskende hvor mye man får gjort unna når man kommer 2 timer før alle andre.. Jeg har tidligere vært storfornøyd med at alt jeg bestiller blir registrert på Viatrumf. Men, alt godt må ta slutt. I helgen gikk SAS MC varmt, og jeg booket ca 30 netter på Expedia. Logget ut for hver gang, og gjorde alt som jeg pleier å gjøre. Men denne gangen er det 3 bestillinger som ikke er registrert. Jaja.. Får sette opp en reminder på å sende henvendelse neste uke. Selv uten disse 3 sier Excel-arket mitt at jeg venter på 175k(!) EB-poeng fra Viatrumf.. Praktisk at alle i familien vil at jeg booker hotell for dem! Om 48 timer er jeg på vei til OSL!
God morgen fra OSL Dagen startet tidlig med å reise ifra Tromsø til Oslo før ferden går videre til Manchester 10:50. Kanskje jeg skulle ordnet et senere fly fra TOS for å minimere tiden på OSL? Neste gang Ha en god tirsdag
Vil tru at du har DY og SK på to ulike bestillingar. Det er noko med kva du har rett på ved ei forseinking som forsvinn dersom du har mindre enn to (eller var det tre?) timar frå det eine flyet landar (etter ruteplanen) før det neste tar av – dersom du har dei to flygingane på ulike bookingar (kan for lite om dette). God tur over Oljåpytten!
Åh, det er godt å høyre om folk som har slike Excel-ark, det varmar bonushjarta hjå ein gamal krok. Herleg
God formiddag fra Trondheim Litt rolig start på dagen, venter på info fra kona som får operert kne idag. Håper det går brillefint , slik at hun kan begynne å gå utensmerter igjen. Ha en operasjonsfri dag
God kveld fra hovedstaden. En litt grå og våt dag, men heldigvis hadde det nesten sluttet å regne når jeg skulle hjem fra jobb så slapp å bli gjennnomvåt på hjemturen... Har dukket opp enda ett møte i Sverige til mandag så i kveld må det nok bestilles både hotell, tog og fly da dette er for langt inne i Sverige til at det funker å ta det som en dagstur. Så får vel sjekke hvilke flyturer til CPH som kan passe med toget videre innover i det sørlige Sverige på søndag ettermiddag så man får bestilt noe som ikke gjør at man må vente i timevis på Kastrup eller diverse "melkeramper" i Sverige før man kommer frem ... Nyt kvelden folkens
For oss som har vært landfast i det som snart føles som århundrer, virker bare tanken på å bestille en aldri så liten (jobb)tur til Sverige som en rosenrød drøm... Akk... Kanskje ikke like stas for dem slikt er rutine for
Tirsdag og treningsdag. Treningsøkt på Sats på Storo. Og få telefon fra Omakase i Stavanger med beskjed om å gå fra å være ventelistefyll til å bli oppgradert til å få en stol! Omakase er vel den restauranten som har ligget øverst på lista i lang tid. Så helgeturen til Stavanger om 2 uker kommer garantert til å gi happy wife, vinn-vinn ...