Du har nok helt rett at McKinsey konsulenter som tar seg betalt 3.000 opptil 8.000 kr ofte kommer med helt verdiløs kunnskap.
FA var ukjent med gratis drink når jeg bestilte en Sprite TXL-OSL i dag. Som diamond i GO. Fikk den likevel gratis, da han muligens ble usikker.
Angående salg av kort, så vet jeg om gullkort som har gått for 5000 kroner, mon tro hva en EBP kan få for et EBD kort. Særlig hvis forbedringer kommer slik, må det da øke attraktiviteten. De fleste har vel smartpass eller kort tilgjengelig når de reiser, da? Vil det ikke implementeres før EBD blir egen prefix, godt over 1 år etter nivået ble introdusert? Slik jeg har forstått det bruker EBP også vise kort når de får drikke (basert på de gangene jeg har observert det).
Så crewet skal til en hver tid ha en liste på hver salgsvogn for å sjekke om hvem som er Diamond? Tenk på en full OSL-CPH? Da er det jo bare å vise kortet... Alt annet virker veldig unødvenig.
Gjelder det hele reisefølget eller blir det olme blikk om jeg ber om en cola til den/de jeg reiser med?