I Norge er det politisk bare ett parti ( i enkeltsaker to), som ikke er gjennomsyret av den sosialistiske ideologi. Fri booze til et fritt folk!
Har aldri bestilt mer enn en alkoenhet av gangen, men mener bestemt du kan be om en enhet når vogna kommer forbi og plinge påfyll når den er drukket opp.
Praktiseres forskjellig. Har flere ganger fått to øl, elr en øl og en vin innenlands Aldri fått karsk dog.....
Apropos servering i Plus: Hvorfor serverer ikke SAS musserende på sine Norden-ruter? Ikke at den musserende som SAS serverer på Europa-rutene er all verden, men den er i alle fall vesentlig bedre enn det vin-skvipet de har sluppet til på menyen sin.
Kanskje det er noen som har fortalt alle vennene sine som jobber i SAS at du ikke skal få servert musserende ... en kan aldri vite..
Har aldri møtt protester når jeg presenterer min standardbestilling: "to rødvin og et glass vann.", selv ikke på OSL-TRD. /koffert
Fy flate, er det derfor det alltid kommer heseblesende en flyvert- eller vertinne og bytter ut menyen i stollommen foran meg så snart jeg har satt meg? Jeg har alltid stusset litt over det, for mens det virker som om andre har flere ting å velge mellom, så står det på min meny kun "vann og brød".
Ber alltid om 2 Mikkeller når jeg flyr innenlands (stort sett mellom Oslo og Bodø) og noen ganger får jeg 2+ gratis men andre ganger får jeg kun 1 og beskjed om at resterende må betales for. Ikke at det bryr meg stort for da får jeg hvert fall enda flere poeng Bestilte forøvrig 2 Mikkeller i Go sist uke men da betalte jeg kun for 2 "vanlige" aka Carlsberg så da sparte jeg vel 30 kroner eller hva det nå var