Grytidlig en torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av jvsandem, 16. jan 2020.

  1. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Da er det T-0 her og 20 minutter til taxien kommer. Mørkt er det ute, 3 grader ifølge gradestokken og det er 2,5 timer til SK1463 skal ta oss det første lille stykket på veien til 3,5 uker med sol og varme i Thailand. Reisefølge ringte nettopp for å sjekke at reiseleder faktisk var våken, og han er nok noget spent siden dette er første gang han skal fly noe annet enn økonomi. At det blir F fra FRA til BKK vet han ikke enda. :)

    Ønsker alle en strålende dag.
     
    duppsko, Liza, holmen and 18 others like this.
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Ha en flott tur bort fra snødrev og hverdag. Å gå rett fra Norwegian til F kan bli et sjokk. Du får ta godt vare på reisefølget.

    Og riktig god kveld fra Yucatan. Her er det fuktig og passe varmt og et ganske enkelt hotellrom skal snart brukes til å sove på.
     
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,530
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra innenriksloungen på OSL.

    Kjapp frokost før turen går til Stavnager;
    894F24DE-DF13-45A1-9F0A-A2C5A7377345.jpeg

    Datteren skal fly til Bodø for å prøve bunad. Ikke noe problem inn på loungen(ja, egen story. Jeg har klart å booke eco med MC Premium) men det var ikke snakk om en diamantgjest på fast-track når det ikke var samme flight. Makan.
     
  4. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen frå OSL!

    Skal slå ihjel 1,5 time her før boarding til CPH og vidare til Tokyo. Der er planen å organisere sim-kort, togbillettar og metro-pass for gjengen i morgon mens eg ventar på at @haakonks og @Bernd skal lande.

    Fikk heldigvis CU til eit betre sete på veg austover, og nettbrettet er lasta med film. Så der er ingen bekymringar for flyturen. Og med ansvars- og omsorgsfullt følgje i storbyen har mamma store forhåpningar om at eg skal kome heim igjen denne gongen også.

    Om nokon er i København i dag så kan eg gjeste inn i loungen mellom ca 11:30 og 14:30-ish.

    Edit: Evakuerar til Eventyrloungen, fullt av høgrøysta bergensarar her. Legg til nokre danske businessnissar og det høyrest ut som ein Elkjøp-butikk full av FM-radioar som har komt ut av stille, berre skurring... (ikkje meininga å fornærme nokon).

    Ha ein fin dag alle sammen!
     
    Last edited: 16. jan 2020
    Kristian, snartur, Liza and 11 others like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken

    Torsdag en totalt unødvendig dag, kan vi ikke innføre 4 dagers arbeids uke, så kan jeg fly long weekend nesten hver uke, tenkt hvor godt det hadde vært, eller yrkes bytte er vel et mer realistisk alternativ..

    T-36 timer til det popes bobler og nytes god mat, så en klarer å overleve torsdagen.

    Flere heftige husholdnings budsjett møter i det siste, en kan vel si at en led et større nederlag, konklusjonen er at Doktorn holder seg til medisin, og fruen får endene til å møtes, økonomisk... Da fruen hadde sjekket bookinger og gjennomgått AmEx spend, DNB spend og SAS MC.....Ble OW avskrevet kjappere en klarer å si ordet OneWorld...:( Men fra 2021 var det fritt fram mot av jeg kun var EBG, var det i pose og sekk? Tror jeg ble lurto_O

    Riktig god dag i luften og bakken, og spes. til krigsherrene @Bernd @haakonks med @Stuttfeiten på slep.
     
    SAJblue, EndreD, Avixlo and 7 others like this.
  6. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Hahaha, du får bare informere om at det aller beste stedet å få (bade)endene til å møtes er FCT :p
     
    SAJblue, Eddie47 and drsyk like this.
  7. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jessheim. Nå blir det deilig med hjemmekontor noen dager etter å ha vært flyvende fant de tre første dagene av uken. Jaja, 5 flighter nærmere EBD i ny periode og jaggu dukket det opp 4 nye flighter i neste uke også. Pulsen begynner å roe seg vesentlig ettersom regnearket nå begynner å vise relativt god margin...

    T-35 til NY og T-43 til Alpene (tiden flyr).

    Ha en strålende dager alle farende fanter og alle som holder fortet her hjemme på berget
     
    Eddie47, Avixlo, Stuttfeiten and 2 others like this.
  8. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,461
    Bonuspoeng:
    350
    Hei og hopp fra utvidet hjemmekontor. Skulle egentlig i et møte på kontoret i Oslo, men utsatte det kjapt når jeg leste at noen dimlinger hadde kræsja på Skedsmovollen. Da tar det LANG tid til Oslo. Jeg er ikke skapt for å stå i kø, så da jobber jeg med EDB maskinen min hjemme så lenge. Reiser vel snart innover.

    Ser jeg henger etter med bookinger. Ikke no på tapetet før i mars hvor en gjeng her fra IF skal til California og Las Vegas. Stay tuned for reisebrev.

    Ha en flott dag folkens, og takk for at dere er på InsideFlyer!!
     
    animals, Eddie47, EndreD and 5 others like this.
  9. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret i Sandefjord. Tilbake etter et kort 2-dagers besøk på Nordvestlandet. Der var det dårlig vær!!

    Sjekket Nordic Choice app'en på morgenen og ser at jeg har passert 30 opphold innenfor perioden. Så da blir det gull ett år til. Tror ikke jeg når 60 og dermed Platinum.

    Ha en fin dag, alle sammen!

    T-30 Zanzibar
     
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Tro meg den bade anden der skal jeg nok "forsøke" å oppleve i juli 2020:D CA F er ingen F og uten bade anden er det ihvertfall en enorm nedtur sammenlignet med referanse Gold Standard: TG Fx4 A380(3)+B747(1) under belte:cool:
     
    Eddie47 and Stuttfeiten like this.
  11. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ref SAS: Du kan ta med en venn eller opptil fire av dine nærmeste familiemedlemmer (ektefelle/partner/foreldre og egne barn) gjennom SAS Fast Track i Skandinavia. Gjelder for reiser med SAS hvis gjesten eller familiemedlemmene reiser på samme flygning.
     
    Wiolenze liker dette
  12. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God Torsdag fra Nordens Paris
    Andre dagen vi vil få besøk av sola dette tiåret.
    Det er skyer på himmelen og -3°C i skrivende stund. Dagen idag skal gå til seminar i GIS også skal jeg og en kamerat holde på med et arbeidskrav som skal leveres inn i morgen

    Ellers er det ikke mye nytt å skrive om herfra
    Så da ønskes alle her en flott torsdag
     
    Sonictravel, Eddie47 and drsyk like this.
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten en torsdag midt i januar, +8 grader ute og NIBE-anlegget gir en deilig gjevn varme på 23 grader inne .. feberen er i ferd med å slippe taket.
    Ute er det vått og grått og mor måtte hente bilen etter EU-kontroll (godkjent og 0 avvik)
    T-10
    T-47
    T-133
    Alt for lite fly ...
    329E5FA3-C822-4496-814E-F0864114F7B5.jpeg
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    Godt å høre du er på bedringens vei @Eddie47 :)
     
    Eddie47 liker dette
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde barnebarn her i natt og hun var i full vigør kl 04.47 .....
    Morfar fikk brått mer feber og måtte få fred og sove .....
     
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Høres meget kjent ut for min pappa altså;) Riktig god bedring @Eddie47
     
    Eddie47 liker dette
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,530
    Bonuspoeng:
    183
    På flight #6 i år fikk jeg allerede midt første midtsete;
    AF216367-1D32-4AA9-99BC-864EB1D4EE78.jpeg
    SVG-OSL. Fikk kjøpt siste sete ombord i skranken. Burde kanskje ventet 55 min på neste flight, men håper midtsete uflaksen for 2020 er oppbrukt
     

Del denne siden