Bievenue a la France, og hurra for lørdag! Vart mørkt før vi kom oss i seng for litt sidan, men det er ikkje noko gale med oss som ein ibux og ein dusj ikkje kan kurere. Ha ein strålande lørdag alle sammen!
God lørdag indeed, også fra Nice Ikke på kjøret som de andre gutta i går, men fortsatt trøtt som ett stupebrett etter en lang uke som endte on a high note med en flott 4 timers forsinkelse :/ Blir uansett en flott dag på rivirævvaen med Team Insideflyer Coffee anyone?
God morgen alle sammen! Kaffe må man ha. Joggeturen jeg skrøt på meg i går er imidlertid utsatt på ubestemt tid...
God morgen fra hovedstaden! Det regner og blåser, men jeg har ingen planer om å være så mye ute uansett. I dag skal jeg feire mine første 40 år, og venter ca 25 venner og familie til middag. Håper alle ha en finfin helg, om de er i Nice eller Murmansk, eller et sted i mellom.
Kos dere! Kjipt at jeg ikke kunne bidra på turen, men her i solrike Fredrikstad er det bryllup som venter ... Ikke mitt eget, om noen skulle tro det.
Kos dere i Nice gutter skulle ønske jeg var der... her er det siste innspurt på eksamen som står på programmet. Gleder meg til sommer, grilling og øl. Ser frem til bilde av Mr.777 i Speedo og en paraplydrink i hånda Ha en feiende flott lørdag
Solskinn over Trondheim. Betre blir ikkje livet Måtte alle få ein fin-fin laurdag, anten dei er på tur eller har andre gjeremål på blokka
God lørdag fra bolleloungen på TRD! Eller Aunt Mabel's-loungen om du vil, da SAS har slått til med sjokolademuffins for anledningen.
God ettermiddag fra Monaco. (Snart) En gjeng med IFere er på tur og billetten ble kjøpt i feil klasse... 2....
Leken gjeng i Nice da. Her skal avkommet dumpes hos min mor og så skal det grilles og ølles. Deilig. Kanskje dere treffer office Crabtree @Stuttfeiten (ref allo allo