Gudd LØRDAG

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 29. april 2017.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hei + hå etc

    Her sitter man og småkuker med datamaskinen og drikker kaffe. Storslomsinnen sover og alt er rimelig lungt.

    Det meste av turer for våren og sommeren er booket. Mangler bare litt hoteller og en flight i forbindelse med Bongo Tryllereiser sin gruppereise til Madrid i Juni.

    Tjah... livet er ikke så galt egentlig.

    Ha en brillefin lørdag
     
  2. Olelink

    Olelink EBP

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    God formidag fra gull stua på CPH.

    Meget god opplevelse her i dag for meg og min bedre halvdel med business innsjekk og SAS fast track her på Terminal 3 som EBD (ikke vært ute av flyplassen her i København før så har ikke fått prøvd det før nå). Har vært en flott tre dagers tur, mulig det kommer ett lite mini reisebrev, ikke så spennende tur i sammenligning med andre reisebrev her inne. Men det som har fungert best fortjener jo litt skryt som andre kan ta med seg som tips til senere :)


    Noen timer avslapping her før veien går hjem til TRD og tilbake til hverdagen :(
     
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,495
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Madrid. I dag blir det Real-kamp, før det blir å bytte fra Holiday Inn Bernabeu til Me by Melia.

    Hjemtur direkte til OSL 08:00 i morgen tidlig frister lite, får prøve å reise via ARN litt seinere på dagen istedenfor
     
    Travellingalf and Olelink like this.
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Fredrikstad!

    Deilig og slapp dag i dag. Lite fast på planen, annet enn å rusle en tur til en kaffesjappe i byen for å bla litt i DN Lørdag og titte på folkelivet. Auckland-hotell til sommerturen med Singapore ble booket i går kveld. Ca. 1000,- natta for et ålreit hotell med skikkelig treningsrom må jeg si meg fornøyd med. Uten frokost, da, men det er like greit ...

    Enjoy!

    Hvor går sommerens turer? The usual suspects med Los Angeles, Boston, Hong Kong, etc, eller noe spennende? :cool:
     
    Darkcho and Olelink like this.
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    Sjallabais fra Brussel. Surrer generelt bare rundt, drikker kaffe og leser et kapittel eller to i boken min når det passer seg. Sitter i et stille hjørne av en park nå, og spiser vaffel og leser. Kunne jammen meg vært verre.
     
  6. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag ettermiddag fra Cape Town. ET i C var absolutt levelig. Nå må en vel opp på Tafelberg i 36 varme.
     
    Upsaker, RoadKing, Aussie74 and 2 others like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Årets hovedekspedisjon går til Kosrae.

    Men tenkte mest på denne turen her: www.bongos-tryllereiser.no
    Det er vel 8 stykker som har meldt seg på så langt, selv om prisene nå ser ut til å øke litt.
     
  8. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Så snille crewet var på morgen flyet til Oslo.
    Reiser på bonusbillett og satt helt for meg selv i siste rad og fikk alt dette kostenlos :) Happy customer :)
    IMG_1311.JPG
     
    Darkcho, Petter B-C, DanH and 6 others like this.
  9. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra OSL loungen. Her er det både eplekake og jaffakjeks i dag så man får i seg litt kalorier mens man venter på BA til London:)
    Fortsatt god lørdag alle sammen!
     
    Upsaker and Kristian like this.
  10. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Eftan fra TOS hvor sola fortsatt skinner. Avslapping så langt, bare en liten tur i butikken idag så langt. Fortsatt skattemelding og sommerferie som må være unnagjort og bestilt innen langhelga er over.

    Nyt helga!

    (Godt å se Fnate aktiv her igjen)
     
    Travellingalf and Fnate like this.
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag aften fra Olja også.

    Meget hyggelig å se @Fnate her inne igjen ja. Du må gjerne stikke innom oftere!

    Her ute er det B & B som vanlig som gjelder på en lørdagskveld. Så gjenstår det å se om Bingoen lever opp til biffen.

    Til slutt; utsikten fra "hotellrommet" mitt akkurat nå;

    IMG_4982.JPG
     
    Henrik, TOS_EBG and Robert H like this.
  12. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Skulle gjerne vært med på denne - ser veldig morsomt og passe mye/lite planlagt ut. Jeg har imidlertid nettopp booket en tur til San Diego for å høre siste nytt fra en gjeng som egentlig ikke har noenting-nytt-å melde innenfor samme datointervall, så må derfor stå over.

    Men i samme slengen: Har du virkelig gitt opp BA? Jeg har jo nettopp bestilt min andre Club-tur med den gjengen (og har spurt om sete 16 A/K), nesten bare fordi det gir meg en følelse av Fnatesjekket trygghet for god kvalitet. Riktignok gir kabinen en opplevelse av at vi sitter like tett som burhøns, og drikkevarene er vel ikke akkurat top-notch, men på turen til Buenos Aires ifjor høst var maten tipp-topp, og crewet var legendarisk hyggelige på finurlig britisk vis - jeg storkoste meg hele veien (særlig på hjemturen, etter et litt for langt opphold i en by jeg ikke klarte å skjønne).
     
  13. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra bartebyen
    Kidsa er i seng og jeg nyter litt ro og fred. Fruen er på bursdagsfest og ventes ankommet i natt engang. Dermed ro og fred ;)
    Denne skal stå for litt underholdning ikveld, da tv-lørdag suger balle ;
    IMG_5509.JPG
     
    Travellingalf, TOS_EBG and Robert H like this.
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Skulle riktig gjerne hatt deg med der også.

    Kuttet BA og kuttet BA... Jeg har bare ikke booket noe BA etter catering endringene og at de visstnok har flyttet kveldsteamet fra GGL servicen til India.

    Så nå er det Turkish, Air France, Finnair, American... som står i bookingene. Pluss masse Lufthansa og KLM short haul.

    Men vi skal teste BA hjem fra Madrid til helgen som kommer. For points. Det er generalprøve (jepp, selv generaler må øve) for sommerturen
     
    Robert H liker dette

Del denne siden