Gullmail?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Stigoo, 17. jan 2022.

Tags:
  1. Stigoo

    Stigoo Medlem

    Innlegg:
    79
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Har lest om gullmail, men klarer ikkje å finne denne inne på mine medlemsider.
    Er den fortsatt i bruk?
    Meiner at eg har sett at det er brukt mail til forskjellige land - kvifor?
    Kva er forventa responstid?
    og kva er opningstidene for Gull/diamant?


    Finner og denne informasjonen om åpningstider:
    Man–fre: kl. 07.00–18.00
    Lør: 09.00-16.00
    Søn: 09.00-17.00
    EuroBonus Gull/Diamant: Utvidede åpningstider

    Spørsmål vedrørende nye bestillinger, endringer eller kanselleringer.
    Åpningstider:
    Man–fre: kl. 07.00–18.00
    Lør: 09.00-16.00
    Søn: 09.00-17.00
    EuroBonus Gull/Diamant: Utvidede åpningstider
    Spørsmål vedrørende nye bestillinger, endringer eller kanselleringer.
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Fastboende

    Innlegg:
    6,336
    Likes mottatt:
    21,786
    Bonuspoeng:
    293
    [email protected] og [email protected]

    Etter en vesentlig innstramming hos danske gullmailen skal du kanskje ikke vente for mye. Men det er jo lov å sende en e-post.

    Disse blir besvart på hverdager på dagtid.

    Forventet responstid er fra timer til dager. Dvs jeg har en epost jeg enda ikke har fått svar på, så den må jeg vel sende en gang til.
     
  3. Stigoo

    Stigoo Medlem

    Innlegg:
    79
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Takk!

    Åpningstidene på telefon er det nokon som kan forklara kva dei er for gull/diamant?
    Utvidet?
    Kva klokkeslett er det?

    "EuroBonus Gull/Diamant: Utvidede åpningstider"
     
  4. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,395
    Likes mottatt:
    7,020
    Bonuspoeng:
    183
    Er EBD og snakket med kundeservice klokken 22:20 senest for 10 dager siden.
     
    themichael liker dette
  5. Jeanette

    Jeanette Senior Medlem

    Innlegg:
    1,460
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    I det siste har svartiden vært uker på .no. Min erfaring er at gullmailen er ubrukelig, med unntak av .dk - som vi visstnok ikke får lov til å bruke lenger.
     
  6. flying_all

    flying_all Veteran

    Innlegg:
    2,939
    Likes mottatt:
    5,666
    Bonuspoeng:
    183
    Hvem sier man ikke får bruke .dk lenger? :eek:
     
  7. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    959
    Likes mottatt:
    2,193
    Bonuspoeng:
    93
    Mail fra norske adresser blir automatisk overført videre. Du får typisk svar fra [email protected]. Og de starter i 9 av 10 tilfeller med "Tyvärr...". Det har vært slik noen måneder nå.

    [email protected] kan hjelpe med rutetider og - vel... ingenting annet tror jeg.
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    13,092
    Likes mottatt:
    37,928
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk faktisk hjelp av dem til noe annet i dag. Avbestilte returen på en bonusreise, men fikk ikke tilbake noen poeng. Så jeg sendte e-post, og fikk i dag beskjed om at riktig mengde poeng er overført tilbake.

    Men, det skal sies at e-posten ble sendt i fjor. :eek:o_O:rolleyes:
     
  9. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    959
    Likes mottatt:
    2,193
    Bonuspoeng:
    93
    :p:p
     
  10. flying_all

    flying_all Veteran

    Innlegg:
    2,939
    Likes mottatt:
    5,666
    Bonuspoeng:
    183
    Oi da… nedtur. Heldigvis så slipper vi å høre «tvärr» fra .no :D
     
    themichael liker dette
  11. Jeanette

    Jeanette Senior Medlem

    Innlegg:
    1,460
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    .dk sier det. De beklager at de ikke kan hjelpe oss lengre, og henviser til .no. Som er ubrukelig.
     
    themichael, flying_all and Rscott like this.
  12. Jeanette

    Jeanette Senior Medlem

    Innlegg:
    1,460
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Mine eposter ble også sendt i fjor - fortsatt ikke fått svar :eek::eek::eek:
     
  13. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    959
    Likes mottatt:
    2,193
    Bonuspoeng:
    93
    Tja, si det...

    diamond.no.png
     
    themichael, flying_all and Flyrlavt like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    10,826
    Likes mottatt:
    48,545
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har sendt spørsmål til .no og fått svar fra .dk
     
  15. Jeanette

    Jeanette Senior Medlem

    Innlegg:
    1,460
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg og... en gang ;) De besvarer .no ved kapasitet. Men som oftest er det ebretro som står for svarene.
     
  16. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    810
    Likes mottatt:
    6,942
    Bonuspoeng:
    163
    Fikk svar fra gull.no etter 16 dager. Martin fiksa faktisk alt jeg ba om uten tyværr..

    "Jag ber om ursäkt för mitt väldigt sena svar. Ja, det stämmer att en namnändring för en EuroBonusbiljett kostar 150 kronor och inte 600 kronor som du fick betala. Jag har därför skickat denna för återbetalning av 450 kronor du betalat för mycket. Jag har också ordnat så att stavningen av "etternavn" nu är XXXX på biljetten istället för XXXX.
    Återbetalningen kommer att ske till samma konto som betalade för ändringen och det kan ta upp till 5 bankdagar innan beloppet är synligt på kontot.
     
    Rscott, RoadKing, Emma and 6 others like this.
  17. Sprinkle

    Sprinkle Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    89
    Bonuspoeng:
    18
    Er det noen som har vært så heldig å få svar fra gullmail de siste 2 ukene? Sendte en e-post 10. januar med et forholdsvis enkelt spørsmål, men ikke hørt noe…
     
  18. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    325
    Likes mottatt:
    868
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, et par dager siden. Responstiden var 17 dager.
     
  19. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    582
    Likes mottatt:
    2,114
    Bonuspoeng:
    93
    Sendte inn en sak 9. jan, fikk respons i dag.
    Svarte også på det jeg ba om, fikk kvittering på pris/verdi av ordinær billett booket med bonuspoeng.
     
  20. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    325
    Likes mottatt:
    868
    Bonuspoeng:
    93
    Wow, jeg fikk faktisk veldig god hjelp fra gull mailen. Som jeg nevnt tidligere, var responstiden 17 dager. Jeg ba dem om å sjekke en sak med customercare, der jeg fikk lovet en voucher på 2 700 kroner - men det kom ingen voucher og selv etter to måneder og fem påminnelser fra min side var det ikke mulig å få svar.

    Svaret jeg fikk var hyggelig og helt uten "tyvärr":

    Hej Michael

    Bra att höra från dig.

    Vi har skickat ärendet vidare och begärt en uppdatering kring vad som sker med din ersättning och kompensation.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.


    I dag, seks dager senere kom det virkelig en beklagelse fra customercare og voucheren som lovet. Nå er vel det egentlig ikke så veldig bra gjort av SAS, men gullmailen leverte bra denne gangen. Takk til konsulenten som hjalp meg (navnet hans skal ikke nevnes - jeg vil gjerne at han beholder jobben sin :D).
     
    tobeornot999, RoadKing and holmen like this.

Del denne siden