Har lest om gullmail, men klarer ikkje å finne denne inne på mine medlemsider. Er den fortsatt i bruk? Meiner at eg har sett at det er brukt mail til forskjellige land - kvifor? Kva er forventa responstid? og kva er opningstidene for Gull/diamant? Finner og denne informasjonen om åpningstider: Man–fre: kl. 07.00–18.00 Lør: 09.00-16.00 Søn: 09.00-17.00 EuroBonus Gull/Diamant: Utvidede åpningstider Spørsmål vedrørende nye bestillinger, endringer eller kanselleringer. Åpningstider: Man–fre: kl. 07.00–18.00 Lør: 09.00-16.00 Søn: 09.00-17.00 EuroBonus Gull/Diamant: Utvidede åpningstider Spørsmål vedrørende nye bestillinger, endringer eller kanselleringer.
[email protected] og [email protected] Etter en vesentlig innstramming hos danske gullmailen skal du kanskje ikke vente for mye. Men det er jo lov å sende en e-post. Disse blir besvart på hverdager på dagtid. Forventet responstid er fra timer til dager. Dvs jeg har en epost jeg enda ikke har fått svar på, så den må jeg vel sende en gang til.
Takk! Åpningstidene på telefon er det nokon som kan forklara kva dei er for gull/diamant? Utvidet? Kva klokkeslett er det? "EuroBonus Gull/Diamant: Utvidede åpningstider"
I det siste har svartiden vært uker på .no. Min erfaring er at gullmailen er ubrukelig, med unntak av .dk - som vi visstnok ikke får lov til å bruke lenger.
Mail fra norske adresser blir automatisk overført videre. Du får typisk svar fra [email protected]. Og de starter i 9 av 10 tilfeller med "Tyvärr...". Det har vært slik noen måneder nå. [email protected] kan hjelpe med rutetider og - vel... ingenting annet tror jeg.
Fikk faktisk hjelp av dem til noe annet i dag. Avbestilte returen på en bonusreise, men fikk ikke tilbake noen poeng. Så jeg sendte e-post, og fikk i dag beskjed om at riktig mengde poeng er overført tilbake. Men, det skal sies at e-posten ble sendt i fjor.
Fikk svar fra gull.no etter 16 dager. Martin fiksa faktisk alt jeg ba om uten tyværr.. "Jag ber om ursäkt för mitt väldigt sena svar. Ja, det stämmer att en namnändring för en EuroBonusbiljett kostar 150 kronor och inte 600 kronor som du fick betala. Jag har därför skickat denna för återbetalning av 450 kronor du betalat för mycket. Jag har också ordnat så att stavningen av "etternavn" nu är XXXX på biljetten istället för XXXX. Återbetalningen kommer att ske till samma konto som betalade för ändringen och det kan ta upp till 5 bankdagar innan beloppet är synligt på kontot.
Er det noen som har vært så heldig å få svar fra gullmail de siste 2 ukene? Sendte en e-post 10. januar med et forholdsvis enkelt spørsmål, men ikke hørt noe…
Sendte inn en sak 9. jan, fikk respons i dag. Svarte også på det jeg ba om, fikk kvittering på pris/verdi av ordinær billett booket med bonuspoeng.
Wow, jeg fikk faktisk veldig god hjelp fra gull mailen. Som jeg nevnt tidligere, var responstiden 17 dager. Jeg ba dem om å sjekke en sak med customercare, der jeg fikk lovet en voucher på 2 700 kroner - men det kom ingen voucher og selv etter to måneder og fem påminnelser fra min side var det ikke mulig å få svar. Svaret jeg fikk var hyggelig og helt uten "tyvärr": Hej Michael Bra att höra från dig. Vi har skickat ärendet vidare och begärt en uppdatering kring vad som sker med din ersättning och kompensation. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. I dag, seks dager senere kom det virkelig en beklagelse fra customercare og voucheren som lovet. Nå er vel det egentlig ikke så veldig bra gjort av SAS, men gullmailen leverte bra denne gangen. Takk til konsulenten som hjalp meg (navnet hans skal ikke nevnes - jeg vil gjerne at han beholder jobben sin ).