Sommerferie er herlig Har en del ærender som skal gjøres i løpet av dagen før det blir Dolly Parton vorspiel i Barcode og etterfølgende konsert i Spektrum med damen som sier det er utrolig dyrt å se så billig ut Ha en herlig sommerdag du også!
God formiddag fra Manila! Mye som tyder på at man akkurat har sovet over tidens fotballbegivenhet Nuvel...har akkurat sjekket ut fra Manila Hotel, noe som virkelig er en klassisk perle. Vil tørre å påstå at de lett denger Raffles i Singapore godt ned i støvlene. Nå var man på MNL igjen og er Boracay bound. Hoi!
God morgen fra Sola, en liten times kjøretur er unnagjort og en sitter på kontoret, mens resten av familien koser seg på hyttetur. Fantastisk flott dag i går og det blir minst like bra i dag. 22*C da jeg ruslet ned mot bilen klokken 06:00 og slikt er sjelden vare på disse kanter. Blir kort dag på kontoret i dag, skal levere ut nøkler, kart, instrukser og noe utstyr til en entreprenør, utføre litt indretjeneste så returnerer en til hytta. I kveld må en følge et par av jentene til Stavanger hvor de skal se på på showet til VG lista. Ha en varm og fin onsdag
God varm onsdag fra Trøndelag Tegner til å bli meeeget varmt idag, synd bare man må sitte på jobb.Nesten så man er misunnelig på en kompis med prolaps idag,som kan være ute i finværet... Blir hjemme-alene fest med gutta idag,blir is til kveldsmat Ha en strååålende dag folkens
God morgen fra Oslo. Dagen startet med tannverk, men den er i ferd med å roe seg ned - så da sparer jeg de tannlegeutgiftene denne gang hvertfall. Så glad er jeg ikke i tannlegen. Så på tide å dra seg på jobb, selv om det er ille å sitte inne i dette været en har hatt igår, og en får idag ser det ut til.. Ha en bedre onsdag.
God varm onsdag også fra Bodø Var rett og slett nydelig å kjøre Ducati til jobb i dag med alle lufte kanaler på hjelmen og jakka åpen. I ettermiddag blir det båttur for å få kjølt seg litt ned Ha en varmt og flott onsdag!
God formiddag fra det Sørlandske! For en fantastisk fotballkamp det ble i går kveld. Nå mangler det bare at Nederland slår Argentina 9-0 i kveld hvis gårsdagen skal matches. Litt overskyet og en del vind her i dag som ikke var bestilt. Men det skal bli bedre i ettermiddag. Er straks på vei ut døra for å ta meg til hytta. Har en del øl og vin jeg må få med. (hehe) Skal bli deilig med noen fredelige dager i sola på hytta nå. Åja. Det er ferie fra i dag ja. Glemte visst å nevne det. God sommer!
Hallo ja Syk som et uvær. Alltid like digg med feber i kombinasjon med en temperatur ute på rundt 25 celcius. Hjemme fra jobb da jeg er er hårsbredd fra å miste stemmen helt. Pleier derfor gullstrupen med en kopp te og får unnagjort litt skriving Ha en bedre onsdag!