Guten Morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 09. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Sommerferie er herlig:) Har en del ærender som skal gjøres i løpet av dagen før det blir Dolly Parton vorspiel i Barcode og etterfølgende konsert i Spektrum med damen som sier det er utrolig dyrt å se så billig ut:) Ha en herlig sommerdag du også!
     
  2. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Manila!

    Mye som tyder på at man akkurat har sovet over tidens fotballbegivenhet:eek: Nuvel...har akkurat sjekket ut fra Manila Hotel, noe som virkelig er en klassisk perle. Vil tørre å påstå at de lett denger Raffles i Singapore godt ned i støvlene. Nå var man på MNL igjen og er Boracay bound.

    Hoi!
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola, en liten times kjøretur er unnagjort og en sitter på kontoret, mens resten av familien koser seg på hyttetur. Fantastisk flott dag i går og det blir minst like bra i dag. 22*C da jeg ruslet ned mot bilen klokken 06:00 og slikt er sjelden vare på disse kanter.
    Blir kort dag på kontoret i dag, skal levere ut nøkler, kart, instrukser og noe utstyr til en entreprenør, utføre litt indretjeneste så returnerer en til hytta. I kveld må en følge et par av jentene til Stavanger hvor de skal se på på showet til VG lista.
    Ha en varm og fin onsdag :)
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God varm onsdag fra Trøndelag :cool:
    Tegner til å bli meeeget varmt idag, synd bare man må sitte på jobb.Nesten så man er misunnelig på en kompis med prolaps idag,som kan være ute i finværet...;)
    Blir hjemme-alene fest med gutta idag,blir is til kveldsmat :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    Ha en strååålende dag folkens :):):):)
     
    SASDC8 liker dette
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo.
    Dagen startet med tannverk, men den er i ferd med å roe seg ned - så da sparer jeg de tannlegeutgiftene denne gang hvertfall. Så glad er jeg ikke i tannlegen.
    Så på tide å dra seg på jobb, selv om det er ille å sitte inne i dette været en har hatt igår, og en får idag ser det ut til..

    Ha en bedre onsdag. :cool::)
     
    Roberto liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God varm onsdag også fra Bodø :D
    Var rett og slett nydelig å kjøre Ducati til jobb i dag med alle lufte kanaler på hjelmen og jakka åpen. I ettermiddag blir det båttur for å få kjølt seg litt ned :)

    Ha en varmt og flott onsdag!
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    For en fantastisk fotballkamp det ble i går kveld. Nå mangler det bare at Nederland slår Argentina 9-0 i kveld hvis gårsdagen skal matches.
    Litt overskyet og en del vind her i dag som ikke var bestilt. Men det skal bli bedre i ettermiddag. Er straks på vei ut døra for å ta meg til hytta. Har en del øl og vin jeg må få med. (hehe)
    Skal bli deilig med noen fredelige dager i sola på hytta nå.

    Åja. Det er ferie fra i dag ja. Glemte visst å nevne det.

    God sommer!
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hallo ja

    Syk som et uvær. Alltid like digg med feber i kombinasjon med en temperatur ute på rundt 25 celcius.

    Hjemme fra jobb da jeg er er hårsbredd fra å miste stemmen helt. Pleier derfor gullstrupen med en kopp te og får unnagjort litt skriving :)

    Ha en bedre onsdag!
     

Del denne siden