Fikk amenity kit begge veier, men det toppet seg på returen da han fikk en pilotkoffert (se bilde under) full av ting og tang (inkl. amenity kit). Jeg ble faktisk litt misunnelig - og det ble jo tredje verdenskrig da vi kom hjem med kun én (hva med storebror...?).
Dei hadde ei episode med PawPatrol på SAS for 14 dager siden! Men eg laster ned ein sesong frå viaplay (med viatrumf) til poden når me skal på tur!
Den oransje iPaden er fylt til randen med diverse serier for barn, inkludert Paw Patrol. Den store tv-en på "det store flyet" gjorde imidlertid sånn inntrykk at han kun ville se på den. Kunne kanskje koblet iPaden til IFE, men én episode viste seg uansett å holde i massevis
F-tur med destinasjon Bergen...? En setning som kuliminerer i ord som «Eureka» og Nirvana». Eller som Kristian Valen ville sagt det: «Toppa heile driden!» #GulletSkaHem (til bestemor og bestefar?)
No har ikkje min pode kjørt F, eller C på longhoult, så padden fungerer fint. Men me skal down under i SQ-C til jul, så då får me sjå. Elles frister det å ta me ein av podene i F!