Torsdag, som nesten er tidligfredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 30. april 2026 kl 07:22.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,532
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontorstolen i Oslo sentrum.

Solen skinner, så her myses det på skjermer, mens kaffen nytes og nyheter scannes. Det blir visst en lang dag på kontoret, siden det går rykter om lite jobb på fredag.
    Står ellers foran årets første par grilldager på balkongen, det er alltid hyggelig å sesongdebutere Weber'n.

Ha en flott torsdag!

2. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    4,507
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et godt forsinket tog inn til Oslo S!

Dagen skal stort sett tilbringes i fly eller lounge, OSL-CPH-ATL-MCO kommer til å ta tid. Jeg satser på at verken Fy eller Bande Nor forsinker meg videre til Gardermoen, heldigvis har jeg bakt inn en gabske grei sikkerhetsmargin.

Ha en strålende dag i solskinnet - det samme hvis det ikke er like fint som på Østlandet.

3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,304
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra DMZ! Lang dag går mot slutten, har hatt guidet tur i grenseområdene mot Kim. Kim då? Alltid gøy med litt Haugesundhumor :D
    Middag i går kveld ble en sjappe der de grilla og kokte ved bordene, skalldyrsuppa ble tilberedt av levende ingredienser. Vesla likte ikke helt den stakkars akkaren som kjempet for å komme ut av gryta. Men det smakte godt til slutt!
    Idag må vi tilbake for å spise dumplings. Ellers på med turboen for å oppleve mest mulig før hjemreise! Ha en effektiv dag!

Flyingdutchman, haifinn and Berlioz like this.
  4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,141
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Solen skinner, og vi har sjekket inn morgendagens flight til TRD. Å sjekke inn på Royal Garden blir verre, der ble det streikestengt. Prinsen hotell derimot stod klart til å ta imot husløse, i hvertfall ha vi fått to bekreftelser på at vi er velkomne.

Ha en fin dag!

Flyingdutchman and haifinn like this.
  5. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,245
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Tilbake etter tur til Gdansk med Ryanair. Det var overraskende effektivt, no dillydally..

Fikk treseter nødutgang alene begge veier. Kosta jo tross alt en 50-lapp ekstra å sitte der.

Effektiv "order to seat" i app- fikk levert drikke og snacks insta i marsjhøyde. Resten måtte vente på tralla.

Tok et par middagsutlegg for 11 personer også, så nå kom CT inn.
    Tror jeg gikk noen hundre i minus pr middag, å regne om fra Zloty til Nok + tips, etter en fuktig middag var visst ikke så lett for alle.

Nuvel-

Flyingdutchman liker dette
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,546
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Lilleby stasjon (evt togholdeplass...).

på vei til Værnes, for en 4-dagers tur med fokus på bryggerier, øl og sjokolade. Det gledes!

Ha en fin torsdag ::)

haifinn liker dette

Del denne siden