Guttakrutt prøver fire av de beste First configene som kan kjøpes for poeng.

Tråd i 'Reisebrev' startet av Fredrik81, 23. febr 2017.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Rommet er der, med bar men ingen cigarer dessverre. Røyker ikke selv så tok meg heller et par Cognac og litt Tequila.
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    LH lever opp til forventningene helt klart. Ble kjørt ut og fikk dessverre ikke komme inn før de andre så ble mest mat bilder. Fikk to timer på øyet, men nå er det rett til sengs og nye eventyr i morgen.
    IMG_3084.JPG

    IMG_3085.JPG
     

    Attached Files:

    Last edited: 25. febr 2017
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    IMG_3087.JPG Drakk to glass av den herlige Taittinger Champisen til LH før vi rullet avgårde. Kjørte avkjølt vodka sammen med kaviaren. Kjørte Risling sammen med tunfisken og tallerken med tørketkjøtt og litt grønnsaker. Fortsatte med hvitvinen til hovedretten hvor jeg gikk for torsken.
    IMG_3089.JPG Til dessert ble det en nydelig sjokolade trøffel med is. Her fikk jeg en veldig god tysk dessert vin.
     
    geddi, Eddie47, Are and 5 others like this.
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Etter et par timer så var det ny runde før vi landet.
    IMG_3102.JPG Pasta med tomater, mozzarella og Chorizopølse.
    IMG_3103.JPG Epleterte til dessert. Tok meg en kaffe her slik at jeg kunne bli klar for turen vidre.
    Det var som vanlig lange køer, og fikk et dumt blikk da jeg sa at vi var i transfeer videre til Tokyo via Soul. Helt til jeg sa at vi fløy på miles(poeng). Han hadde hørt om disse raringene før så han vinket oss videre.
     
    Last edited: 25. febr 2017
    geddi, Eddie47, FFlyer and 14 others like this.
  5. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Opplevde litt det samme når vi fly hjem fra Tokyo via ORD og skulle gjennom imigrasjonen:) vi må vel ærlig innrømme at dette er litt for spesielt intereserte:)
     
    Eddie47 and Fredrik81 like this.
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er
    Er nesten bombesikker på at det var samme grensevakt som stoppet meg og min bedre halvdel når vi skulle være i NY for en helg i fjord. Han var like skeptisk da også.
     
  7. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Hva mener du? Sen boarding? Når vi fløy sist nå så ble vi kjørt ut med S-350. Flybussen stod å ventet med ca 150 pax som skulle bak i kabinen med dørene lukket når vi kom kjørende. Vi stopper med trappen, knipser noen bilder før vi gikk ombord, og når vi går ombord fikk bussgjengen gå av bussen og ombord. Hehe. Det var litt artig :p
     
    October, Fredrik81, Misterix and 2 others like this.
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Spurte om vi kunne boarde før de ande F reisende, slik at jeg kunne ta bilder av F cabinen, men slik ble det ikke. Fikk et bilde forran flyet så kan ikke klage.
     
    Eddie47 liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,578
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig. God reise :)
     
    Fredrik81 liker dette
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    IMG_3128.JPG Da er vi på plass.14 og en halv time til å snu døgnet. Regner med vi overlever her også :) Får ta en runde å se om Are har lagt igjen noe til meg, i og med at han nettop kom med dette flyet i Firstclass.
    IMG_3131.JPG
     
    geddi, Wolfie, Upsaker and 16 others like this.
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ser jo nesten ut som jr har "mitt sete" på rad 2.
    Kunne lagt igjen en bagtag, men den hadde nok blitt funnet for nye reisende kom inn..
    Er nok oftere i eco man finner hilsen fra forrige reisende.. hehe..

    Gled dere, mange timer med god reise igjen. Vi har kun 2 timer i LH C før vi er tilbake i virkeligheten :/
     
    Fredrik81 liker dette
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Rad to ja. Fikk problemer med døra når vi skulle lande. Helt fantastisk service hele veien ja. Valgte Koreansk mat og Westen dessert. Guttungen ville ikke ha Caviar så jeg kjørte i meg begge. Noen fordeler er det jo med å ha med seg en tolvåring :)
     
  13. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Kaviar, som vanlig med et glass vodka.
    IMG_3141.JPG
    IMG_3144.JPG
    Har aldri smakt lignende, men det var utrolig godt.
    Gikk for westen dessert da kjeks ikke hørtes fristende ut. En god og mektig sjokoladekake er jo aldri feil.
    IMG_3147.JPG Fikk også litt frukt, te og selvfølgelig masse god drikke til maten.
    Etter maten var de bare å få på se den deilige pysjen, sokken, ørepropper og øyebind, mens sengen ble reddopp. Sov fem timer og når jeg voknet var det fire timer igjen av turen. Dette må ha vært noe av den bedre søvnen jeg har fått på et fly. Så var det runde to med servering.
    IMG_3160.JPG
     
    geddi, RoadKing, RemiWM and 13 others like this.
  14. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    IMG_3167.JPG
    Da vi sjekket inn på JFK mente overdragen at vi ikke fikk adgang til F loungen deres i Soul. Hun som sjekket oss inn sa at vi burde beholde F stubbene som de rev av ved ombordstigning. Pressanterte disse og C billettene videre til Tokyo og vips så var vi inne. Fredfylt, grei matservering og mange sitte områder ledig.
    Prøver noen bilder fra andre servering her:

    IMG_3160.JPG
    IMG_3163.JPG
    Frukt ble det også, som dere ser fra bilde så er båsene( suitene) store og har en gedigen TV med masse innhold. Fikk sett ikke mindre en fire filmer.
    Vil også legge til at toalettmappe overgikk det vi fikk hos LH.
     
    Last edited: 27. febr 2017
    geddi, Eddie47, RoadKing and 11 others like this.
  15. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk dere servert maten samtidig på turen over fra jfk? Vi reagerte litt på at serveringen ikke var synkronisert. Igjen ikke verdens undergang, men first er jo tross alt first:)
     
    Fredrik81 liker dette
  16. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    De begynte på likt med russiske kaviar, men junior var ikke like sulten som meg så da gikk det lengre mellom rettene hans. Han valgte også Western type, mens jeg hadde koreansk.
     
  17. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Overfarten til HND gikk i Asiana C.
    IMG_3176.JPG IMG_3177.JPG
    Både seter, service og servering overgår det man får i plus på en to timers flight.
    IMG_3178.JPG
    Fikk meg Champis i F loungen og et par små glass på flighten. Maten bestod av kylling, laksesalat og et kakestykke.
     
    Last edited: 27. febr 2017
    geddi, RoadKing, Are and 5 others like this.
  18. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Big in Japan. Her hadde de små slipper. Snublet over fire av disse som lå på gulvet rett på innsiden av døra.
    IMG_3183.JPG
    Morsom at standard sengene er så små og at man får utdelt pysjamas på sengen.
    IMG_3180.JPG
    Har dessverre prioriter Canonen i dag så blir ikke stort med bilder fra Tokyo.
    IMG_3187.JPG
    Ble også akutt trøtt nå i 19tiden etter en kort natt i natt. Blir nok i køys snart og tidlig opp for et siste stønt før det bærer hjemover via ORD med ANA First i firste(første) omgang.
    IMG_3188.JPG
     
    Last edited: 27. febr 2017
    geddi, Baldrick, Poul and 17 others like this.
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk! Fortsatt god tur!
     
    Fredrik81 liker dette
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,578
    Bonuspoeng:
    293
    Kjempegøy å følge. Kan du dele et bilde av amenity bagen som var bedre enn LH sin?
     
    Fredrik81 liker dette

Del denne siden