Det er endå godt at du ikkje er fulltids sysselsett av ein eller annan arbeidsgjevar som du må stå på tå hev overfor – i tillegg til alle desse avgjerdene som du må ta. Det hadde vore uuthaldeleg, kan eg tenkja meg...
God morgon frå Aust-Finnmark, forresten! Dagane går og det er framleis ganske så sommarleg ute. Offisiell måling seier femten grader, men det er nesten tjue på husveggen. Elles har det dukka opp ein liten hausttur med fly til WAW. Og det er ikkje SK som skal ta meg dit, men AY! Denne gongen ikkje med RVN som utgangspunkt, men IVL. Måtte alle medforumistar få ein brillefin dag!
Det mangler en n i overskriften din! Mandagen er her, og jeg har vært på første skoledag. Mange spente små (og store) i finværet. 7 grader på morgenen, så hjemme var det ikke spesielt varmt. Men, solen skinner, og det skal bli "litt" varmere utover. Fant en F til BKK som jeg skulle prøve meg på, men tidene på LHR-BKK er jo litt dustete. Ankomme kl 06.45, det vet jeg ikke om jeg gidder. Ha en deilig dag!
Arbeidsgiver og arbeidsgiver, fru Blom. Det finns da flere som kan kikke en litt over skuldrene. Men heldigvis oppfattes det mest av dette å være til felles beste
Middelhavstemperatur er for middelhavsfarere. Finnmarkinger lærte å svømme i Varangerfjorden. Lenge før søringene kom med krav om oppvarmet kommunalt badekar.
God grytidlig morgen fra Seattle. Klar for en liten uke på fabrikken, vurderer om jeg skal bli med på en check-flight i dag. Kan jo være moro. God ettermiddag folkens
Junior ville ha seg noen øl til kampen i kveld, så da ble det en tur til butikken. Det er lettere sagt enn gjort. Fikk lånt bilen til opphavet, så da var det bare å ta ferjen kl 12 På ferjen er denne kiosken et nytt tilskudd. Ankomst Finnøya kl 12:37 og da hadde vi 2t8m på oss før ferja skulle ta oss tilbake. Kjøpe øl tar jo ikke så lang tid, så da benyttet vi muligheten for å teste den nye tunnelen som går fra Harøya til Fjørtofta Den går 118 muh og er en del av Nordøyvegen som har offisiell åpning til lørdagen. På Fjørtofta tok vi oss en tur opp til den høyeste knausen som er der Så ble det tilbake gjennom tunnelen og en stopp innom butikken for det opprinnelige formålet med turen. På vei videre stoppet vi opp ved dette miniatyr fyret som tidligere stod på OSL. @holmen har en egen avdeling på Finnøy bryggehotell Ferjen stoppet innom for å plukke oss opp kl 14:45 og vi kom tilbake til øya Kl 15:25
Hehe, personlig synes jeg vel målet til Sancho der han sender halve Liverpool til pølseboden først er en større aspirant til månedens mål