Ha en fin start på uken:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 25. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen:) På tide å starte arbeidsuken. Blir stort sett kontorarbeid på bryggekanten - men det er helt greit. Ha en bra mandag!
     
  2. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag,
    Mandag er det blitt hvilke betyr arbeidsdag, så på tide å finne en av #Ruters trege hvite skinnegående fartøy.
    Ha en bedre dag!
     
  3. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen!

    Livet på kaia er meget rolig i dag, så jeg sitter egentlig bare å planlegger den ekstra dagen jeg har i Dubai.


    Ha en fin mandag dere!
     
    EB liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Studentene ved UiN vet noe jeg ikke visste fra før... Hvis man snapchatter hver bidige side fra pensumlitteraturen, da, ja da går ting så meget bedre.

    Djizez.

    Mandagen henger over oss som et tungt tåkedekke på Jessheim. Men det er lys i tunellen. Oslo til helgen og Dubai neste uke. Gleder meg relativt mye.
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Flytoget. Var varslet voldsom kø på OSL idag så jeg er litt tidlig ute. En kollega var der tidligere idag og det var "hundremeterskog" langs veggene.

    Jeg skal til Boston og det er vel bare å si Clubhouse - pants down!
     
    EB and tommy777 like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hip hop fra Paris. Litt regn og grått i dag, så det blir litt shopping før man skal på middag i kveld

    Ha en fin uke!
     
    EB liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Andenes. Jeg tror jeg er nyforelsket, for jeg har har hatt en helt fantastisk tur i strålende Nordlands vær med WF fra Bodø via Stokkmarknes til Andøya med bla. lavtflyfing over hurtigruta med vinking med vingene. I Stokkmarknes kom kapteinen ut å spurte om vi skulle dra på hvalsafari, å så vi gjorde nordvest av Andenes i 1500ft.
    Ha en strålende uke :)
     
  8. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra London.. Dag to og heldigvis siste dag av Notting Hill Carnival, som gjør at jeg på sett og vis er fange i eget hjem.. ;) Bank holiday er det også, men jeg trår til og gjør en innsats likevel. Bør vel snart begynne å vurdere om jeg skal ha indisk eller japansk til middag.

    Ha en dag bedre enn noen annen
     

Del denne siden