Ha en sprekere tirsdag:-)

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av EB, 24. juni 2014.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    Klar for kundemøte i skogen/fjellet. Har en større reiselivskunde som ofte vil legge et årlig oppsummeringsmøte til naturen - så i dag blir det en 2-3 timers gåtur i fjell og skog. Fantastisk med slike "kontordager". Ha en sprek tirsdag du også!

2. ruby1968l

ruby1968l Tomleskolt

Likes mottatt:
    1,066
    Bonuspoeng:
    113
    Morn fra Sola, herlige dager så tidlig på morran for da her det ennå ikke begynt å blåse, så nå tar jeg med kaffekoppen og setter meg ut på terrassen for å kikke på morgenrushet inn/ut fra SVG
    Ha en fin en.

3. Roberto

Roberto co-founder

Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdags morgen! I dag kommer selveste konsernledelsen fra London hit, så da er det på med shorts og tidlig på for å spise frokost med dem. :)

En god dag ønskes alle.

Islending and SASDC8 like this.
  4. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Grujmpf fra det Sørlandske!

St Hans er over, og den ble overskyet. Dagen derpå er det selvfølgelig strålende sol.
    Enda godt jeg bare satt og hvilte tåa i går da.
    Bandittene var trøtte og nektet å gå på sommerferie-SFO, så da fikk de bli hjemme alene. Er vel ikke lenge til første telefonen: Pappa, kan vi få is.......

Er det rart jeg drikker??

5. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Radisson Blu OSL. Sjokkerende dårlig mattilbud på dette hotellet om sommeren, da ala carte ikke tilbys, men er heller erstattet med verdens svakeste middagsbuffet.

Frokosten var i alle fall god, og det er like morsomt hver gang å se turister som prøver å steke vaffelkaker :)

Han en super dag meg eller uten turister :D

Islending and tommy777 like this.
  6. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Jogget til jobb. Fra bussstoppet. Teller det som sprekt? :D

Jædda. Litt varmt her i dag. Fint! Venter på at innbetalingen til mastercard skal gå inn så jeg får litt kreditt å handle for. Ikke for det, altså, jeg har ganske mye penger på lønnskontoen min siden jeg bare bruker mastercard til alt nå. Men jeg kan jo ikke bruke bare vanlig lønnskonto for å kjøpe flybilletter, mister viktige bonuspoeng da! :eek::eek::eek:

Venter også på å forhåpentligvis få en eurobonus-bingo-mail fra SAS, men siden jeg bare er EBB og bare har 1000 basic points så synes de kanskje jeg ikke er worthy of it. Alle bingo-brettene er personlige, FYI.

In other SAS news skal jeg poste på passende fora :p

Ha en fin Tirsda'! :)

7. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    Sjalabais fra Chicago. Hot and muggy er været igjen i dag… Solen titter frem innimellom, men for det meste skyet og over 30 grader.

AC er på behagelige 21 grader, Starbucks #2 er i gang og Chopin er på høytalerne i dag.

Del denne siden