Klar for kundemøte i skogen/fjellet. Har en større reiselivskunde som ofte vil legge et årlig oppsummeringsmøte til naturen - så i dag blir det en 2-3 timers gåtur i fjell og skog. Fantastisk med slike "kontordager". Ha en sprek tirsdag du også!
Morn fra Sola, herlige dager så tidlig på morran for da her det ennå ikke begynt å blåse, så nå tar jeg med kaffekoppen og setter meg ut på terrassen for å kikke på morgenrushet inn/ut fra SVG Ha en fin en.
God tirsdags morgen! I dag kommer selveste konsernledelsen fra London hit, så da er det på med shorts og tidlig på for å spise frokost med dem. En god dag ønskes alle.
Grujmpf fra det Sørlandske! St Hans er over, og den ble overskyet. Dagen derpå er det selvfølgelig strålende sol. Enda godt jeg bare satt og hvilte tåa i går da. Bandittene var trøtte og nektet å gå på sommerferie-SFO, så da fikk de bli hjemme alene. Er vel ikke lenge til første telefonen: Pappa, kan vi få is....... Er det rart jeg drikker??
God morgen fra Radisson Blu OSL. Sjokkerende dårlig mattilbud på dette hotellet om sommeren, da ala carte ikke tilbys, men er heller erstattet med verdens svakeste middagsbuffet. Frokosten var i alle fall god, og det er like morsomt hver gang å se turister som prøver å steke vaffelkaker Han en super dag meg eller uten turister
Sjalabais fra Chicago. Hot and muggy er været igjen i dag… Solen titter frem innimellom, men for det meste skyet og over 30 grader. AC er på behagelige 21 grader, Starbucks #2 er i gang og Chopin er på høytalerne i dag.