Ha en sprekere tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 24. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Klar for kundemøte i skogen/fjellet. Har en større reiselivskunde som ofte vil legge et årlig oppsummeringsmøte til naturen - så i dag blir det en 2-3 timers gåtur i fjell og skog. Fantastisk med slike "kontordager". Ha en sprek tirsdag du også!
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,929
    Likes mottatt:
    6,743
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Sola, herlige dager så tidlig på morran for da her det ennå ikke begynt å blåse, så nå tar jeg med kaffekoppen og setter meg ut på terrassen for å kikke på morgenrushet inn/ut fra SVG
    Ha en fin en.
     
  3. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdags morgen! I dag kommer selveste konsernledelsen fra London hit, så da er det på med shorts og tidlig på for å spise frokost med dem. :)

    En god dag ønskes alle.
     
    Islending and SASDC8 like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grujmpf fra det Sørlandske!

    St Hans er over, og den ble overskyet. Dagen derpå er det selvfølgelig strålende sol.
    Enda godt jeg bare satt og hvilte tåa i går da.
    Bandittene var trøtte og nektet å gå på sommerferie-SFO, så da fikk de bli hjemme alene. Er vel ikke lenge til første telefonen: Pappa, kan vi få is.......

    Er det rart jeg drikker??
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Radisson Blu OSL. Sjokkerende dårlig mattilbud på dette hotellet om sommeren, da ala carte ikke tilbys, men er heller erstattet med verdens svakeste middagsbuffet.

    Frokosten var i alle fall god, og det er like morsomt hver gang å se turister som prøver å steke vaffelkaker :)

    Han en super dag meg eller uten turister :D
     
    Islending and tommy777 like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Chicago. Hot and muggy er været igjen i dag… Solen titter frem innimellom, men for det meste skyet og over 30 grader.

    AC er på behagelige 21 grader, Starbucks #2 er i gang og Chopin er på høytalerne i dag.
     

Del denne siden