Happy Friday Y'all

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Blaa, 10. mars 2017.

1. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God grytidlig morgen fra Bergensbanen retning OSL for årets første flytur. Helgen skal tilbringes i London og fylles med Countrymusikk. Brad Paisley er headliner i kveld.

Lunch på Bubbledogs er planlagt, noen andre steder som bør testes?

bor_i_en_koffert and afirm like this.
  2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    Guten morgen aus Trondheim
    Skulle egentlig skrive en hilsen kl. 06:20 , men da kom jeg ikke inn på forumet hjemmefra gitt...så da ble det etter jeg kom på jobb istedet.
    Kaffen er i kroppen og koppen , så nå kan arbeidsdagen starte for fullt.

Ha en herlig fredag......T-6 til neste flytur :) :) :)

Thomas123 liker dette
  3. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,846
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sogn!

Her vert det ein passe lang dag på kontoret før vi tek helg. Kunne godt tenkt meg ein tur til London for å høyre Brad, men det får bli neste gong. Han kjem vel også til Seljord i år. Eg tykte kanskje lineup'en på C2C var hakket betre ifjor, men det er også mange godbitar i år!

Ha ein strålande dag!

Blaa liker dette
  4. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Var en bedre lineup i fjor og året før syns jeg. Men likevel.

5. flyhigh

flyhigh Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en solfylt morgen på toget på vei til OSL. DY 340 står å venter på meg. Håper det er ledig på rad 1. Pleier merkelig nok ofte å være ledig der på innsjekk. Det er også debutreise for den nye Insideflyer bagtagen. Strålende helg til alle.

6. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra en velsignet rolig gullstue på CPH. Dette er noe annet en kaoset som råder her om ettermiddagen. Og selv gjerrige SAS klarer å servere et ok frokostutvalg.

Fredrik81 liker dette
  7. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i Mustache City, hvor jeg som vanlig er på plass ved EDB-maskinen. Foreløpig ingen flytur i sikte på nesten tre uker, men det kan jo fort endre seg. I helga skal jeg leke snekker og gjøre andre ting jeg ikke kan :)

Ha en fortreffelig weekend alle sammen!

8. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra SK-loungen på CPH. Snart skal jeg ut å fly SAS long haul for første gang, til Washington (første gang der og).
    Fikk en god-deal på Westin Georgetown via Hotwire, så dette har jeg trua på.

9. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,536
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gullstua på ARN. Avgang til EWR om en time.

Har med meg en førstereisgutt til USA, som også har sine første møter med lounge-livet. Sålangt er det bare positivitet å melde, selv om det var et magert syn som møtte oss i buffeten i loungen på ARN. Nå har de dog fått fylt opp litt mer.

Henrik liker dette
  10. Olelink

Olelink EBP

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra bollebua på TRD og starten på min første MR (noen gang).
    Nettopp fått påfyll av ferske kanelboller her ;)

Avgang til OSL, videre til ARN om en halvtimes tid. Dagen startet egentlig fryktelig dårlig. Typisk meg var jeg i utgangspunktet ute i dårlig tid, masse trafikk og tidvis såpeglatt føre og jeg innså tidlig at jeg ikke ville rekke min 3-leg flyvning TRD - BGO - OSL - ARN. Ringte SAS, fikk fantastisk hjelp og de booket raskt om billigbilletten min mot de vanlige 600+litt mellomlegg. Mister 1 leg og turen ble litt dyrere men berget iallefall turen.
    Har en 6-legs MR senere i måneden til CPH så skal EBD være i boks, bør nok være ute i bedre tid da ;-P

DanH, Fredrik81 and RoadKing like this.
  11. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag (?) fra gullstua på OSL. Spiser røkelaks til det tyter ut av øra på meg før SK809 til LHR. En fin dag ønskes dere alle!

12. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag. Her har helsen hanglet litt etter turen til Tokyo. Var ikke helt i 100% før, under og etter turen. Tror Champis rus, sterke inntrykk og gjenerell endorfin rush under turen holdt meg flytende. Har den siste uken gått med konstant ørebennelse i det ene øret, som antagelig skyldes 9 flyvninger, mens jeg var tett i nesa. Går vel over. Så er det bare å fokusere på neste store tur og samle inn mest mulig trumf til da. Familie skal to turer til Alicante det neste halvåret så hadde vært greit om de kunne fikset familie kontoene snart. Ellers ha en strålende helg og kos dere som er/skal i lufta.

13. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Fotnote: Det er First Price potetgull som serveres i gullstua også. Uhørt :p

14. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,199
    Bonuspoeng:
    183
    Sjallabais fra Oslo.
    Nokså snart på vei til Paris, hvor jeg oppdaget at et DJ-set jeg gjerne ville på men ikke rakk, har blitt flyttet til lørdag kveld - så nå blir det RR (rødvin og rave).

Ha en bra en!

Petter B-C liker dette
  15. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Miami, her kan det meldes om 25+ og strålende sol.
    Straks skal man plukke opp leiebilen før krokofantene i Everglades skal undersøkes.

Ha en fin en :)

RoadKing, DanH and Fredrik81 like this.
  16. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tips om Bubbledogs. Fantastisk artig sted, gleder meg til å prøve maten.

17. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Vilanculos Mosambik. Spennende sted. Lite utviklet by. Noe turister her, men mest på øyene utenfor kysten her (dit skal vi imorra), så ikke plagsomt i det hele tatt. Nesten ingen kriminalitet heller, og ingen svært plagsomme selgere. Dog mye "african time" på serveringssiden.. ;)

LN-FHU and kiev like this.
  18. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Du må skrive mer! Bilder!

19. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Håper det kommer et lite reisebrev:)

Stuttfeiten liker dette
  20. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    Maybe.. Blir kort i så fall! :) Er her primært for å "pusse opp" en førskole i regi av en organisasjon som heter JAM (jamint.com). Så vi bor på basen deres og de ordner all mat og skyss, men vi har fridag imorra og skal da på båttur og snorkling til øyene. :)

Del denne siden