Happy onsdag fra Bangkok

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASDC8, 29. juli 2015.

  1. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp det er onsdag og en måned med ferie går mot slutten :(

    Varmt i dag, men The Siam er rett og slett et kongehotell, så vi overlever med konstant påfyll av kaldt vann og hjemmelaget iskrem :D

    Venter på at klokken skal bli 12 så jeg kan få meg en elefant eller fem ;)

    Egen post om The Siam kommer senere.

    Ha en strålende onsdag!

    Edit: første elefant konsumeres :)
    image.jpg
     
    Last edited: 29. juli 2015
    geddi, Snorreth, Islending and 6 others like this.
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God onsdag fra regnfylte Kongsberg... Slusene hadde virkelig åpnet seg på morran i dag. Bikkja satt seg på bakbeina og titta dumt på meg når vi skulle ut på tur. Måtte dytte han over dørstokken....

    Det positive er vel det at man ikke ferie og har fått slikt vær. Nå er det helt greit å sitte på jobb!

    Ha en fin onsdag :)
     
    SASDC8 and tommy777 like this.
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Fornebu. Blir en rask tur på kontoret for å hjelpe en kollega før ferien fortsetter. Blir kjøp av utemøbler også, måtte skjære gjennom siden kona aldri brstemte seg...
     
    tommy777 liker dette
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdagsmorgon från Hononluleå! Här skiner solen och det blir en fin dag att köra 450km runt Norrbotten. Ha en knall dag :)
     
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Lav bemanning på huset her, så flere telefoner rutes mot meg - har som regel ikke så stor trafikk på den.

    3 uker til reisesesongen starter med kick off i Bergen og Metallica.

    Happy humpday! :)
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    TADDAAAAAAAAA!!!!!

    Skatteoppgjøret kom i går, og unge Fnatesen har for en gangs skyld truffet i sine iskalde beregninger av forhåndsskatt. Det er første gang jeg ikke har fått kjemperegninger på høsten. Det ble feiret med nok en liten booking på FS i Jackson Hole. Var redd jeg ikke skulle tilbake dit i år, men det skal jeg altså. Dog en sabla kort en.

    ...og så har jeg bitt i det sure eplet og innsett at det ikke blir noen BA salg i CW til Philly, Denver eller Dallas i September og Oktober. Så billetter er bestilt.
    CONS: de koster 20-23k hver. Yikes!!!! (men i fjor ventet jeg for lenge og betalte 36k til DFW)
    PROS: det er satt opp 747 til DEN og AA773ER fra DFW. Og, man får nå både onbusiness poeng og Tier bonus med AA. Ka-ching!

    Anyway... Jeg får vel sette i gang og gjøre noe. Jeg har jo skrytt til Belinda at jeg har det så travelt på jobb at jeg ikke kan drikke vin midt i uka.

    Ha en fin en
     
  7. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    PROS: Dyre billetter gir mer onbusiness-poeng :D (med mindre du blir oppgradert og det bare blir surr)
     
    Fnate liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det er sant. Med denne så får jeg (i dagens valuta) nesten 1/3 av hva jeg pleide å få på en rabattert billett.

    Men fortsatt er rabatten ca 6%, har jeg funnet ut. Du må fly for ca 900.000,- for å få OB Points nok til en tur/retur LHR-SYD i First. Og den billetten koster 50-60.000,- med semi-flex.
     
  9. Shanker

    Shanker Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    God onsdag kveld fra Hong Kong. Her går ferden snart til flyplassen, og min første flygning med A380. Natten tilbringes i Club World hos British Airways på vei mot London :)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    G'day fra det Sørlanskskjærgårdske!
    Her forventet man en dag med regn i bøtter og spann, men der har visst meteorolygen bommet noe. For her er det tørt og fint og litt blå himmel innimellom.
    Men skal si det regnet i går kveld og i natt. Like greit å ta det på natten egentlig. Måtte resten av ferien bli tørr!

    I dag er det frem med PC for litt mailer og litt annen jobbing her på terassen. Unga er sendt hjem til farmor for et par dager, så da har man litt deilig alenetid her på hytteterassen.

    Eneste skår i gleden er at det nesten er tomt for Jägermeister, så det er mulig det må sendes ut en ordonans til bakre støtlager i heimen for å hente mer.

    Er det rart jeg drikker??
     
  11. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    En helt for j*** onsdag etter dagstur på 53km i svensk/trønderske fjell i går. Sitter(står, fordi sitte ikke er tema i dag) og rydder i bookinger for høsten. Tre uker kjemisk fritt for fly og hotell venter undertegnede nå!
     
    SASDC8 liker dette
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag kveld.

    Her har man akkurat satt seg ned med en kald pils i stedet for å pakke som man sikkert egentlig burde. Men siden flyet ikke går før på ettermiddagen i morra så kan man jo alltids pakke i morra også. Turen går sammen med min beste halvdel til Portugal og RC Penha Longa Resort. Forventningene til dette hotellet er store, men er rimelig sikker på at de blir innfridd også. Været ser veldig lovende ut og sjelden har jeg vel fått så mange hyggelige e-poster fra ett hotell i forkant av oppholdet med informasjon og spørsmål om hva de kan gjøre for oss.

    Vi gleder oss!
     

Del denne siden