Happy onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 29. mars 2017.

1. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Ein strålande morgon og soloppgang i dag. Det er slikt ein ikkje er bortskjemd med, så her er det berre å nyte dagen :)

Booka høstferietur til Toronto i går, det gjer det enklare å glise sjølv om ein har ein heil arbeidsdag som ventar.

Ha ein strålande dag alle sammen!

RoadKing and Baldrick like this.
  2. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra barteby! Litt småkaldt, men sola skinner i alle fall igjen. Det gledes over at det nå kun er 22 timer og 7 minutter til neste flytur. Turen går til Europas Sin City, Amsterdam, hvor det ser ut til å være langt mer vårlig enn her hjemme.

Ha en brillefin dag alle sammen :)

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Tokyo!
    Mange inntrykk på kort tid, så man blir litt sliten. Men i morgen er det hvile i 11 timer på OZ541 ICN-FRA, Asiana A380 F skal jo være helt greit..

Olelink and bor_i_en_koffert like this.
  4. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Vestlandet. @holmen ser du er i Tokyo og Cerrulean Tower. Vekker minner fra forrige Tokyo tur, får alltid lyst til å reise tilbake. Nyt tiden i Japan :)

holmen liker dette
  5. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Småkjølig som nevnt lenger opp, men sola er framme. Hjemme alene med kidsa ikveld...da blir det film med ungene :):)

6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,881
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen film når fruen er hjemme? :rolleyes:

7. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Fabelaktig onsdag så langt. Fikk akkurat beskjed om at jeg får selskap på turen BKK-ADD-DUB-YYZ-ADD-BKK. Det ble jeg oppriktig glad for!

Smiler bredt i dag.

8. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en 737 på vei fra Baltimore til Minneapolis. Delta i dag, enkel oppgradering som Alaska 75K, dessverre kort tid igjen av samarbeidet.

Møter med Club Carlson hele dagen før Alaska tar meg hjem via Seattle i kveld.

Ha en fortsatt flott onsdag

9. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra en het Bangkok! Loungen på Pullman Grande Sukhumvit har påført fruen musserende, og meg Dry Martini, så alle er tilfreds. Og snart drar vi til Hong Kong, så helgen er definitivt i gang!:)

Travellingalf liker dette
  10. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Dag 2 med sykt barn. Småj.....e er jo syke støtt og stadig. Med to i barnehage går sykedagene fort..
    Ingen reiser i sikte før London i september :(
    Må planlegge en MR for å sikre A3 hvis Argentina ikke blir noe. DC står høyt på listen i så fall

11. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,054
    Bonuspoeng:
    183
    Møter med Kommisjonen i Brussel i går. Deretter utepils i sola (!) og Eurostar hit til London. Bare Brexit det snakkes om hele tiden, så nå gidder jeg ikke mer og tar en tidlig blåhale hjem til Bartebyen. Der bryr vi oss ikke om slikt, bare viktige ting som snus og karsk.
    (Disclaimer: jeg har absolutt ingen skyld eller kapital investert i Brexit)
    (Disclaimer2: jeg liker hverken karsk eller snus, men dog bedre enn å diskutere Brexit)

Olelink, LN-FHU and Stuttfeiten like this.
  12. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Hei på du!
    Etter en sjokkerende varm dag på Sørlandet for 40 timer siden (med jobb i 16 timer), har det vært et par 5-10 grader-dager. Fant ut at det kan bli EDB neste periode også som 'privatist', så MR KRS-HKG er bestilt i mai (13-14).

Ha en fin dag, med eller uten solbriller/paraply :)

Last edited: 29. mars 2017
  13. Kimpe

Kimpe Medlem

Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    God eftan fra Skaun!

Her hjemme virrer en håndverker i kjeledress rundt og monterer nytt alarmsystem, det uler og bråker, men trygt blir det da! :)

Oslo i morgen og et par dager, før Dublin igjen neste uke.

Skal også til HKG og Macau noen dager i Mai (5-9), så om noen er i området da si fra og så kan man kanskje ta en pils eller tre. Hadde et lite flyprat-treff der i forfjor, var meget hyggelig!

Kim

14. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    Men så er du ikke trønder heller....;);)

kiev and RoadKing like this.
  15. Olelink

Olelink EBP

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Go kveld fra Starbucks i ankomsthallen på TRD.

Etter to lange dager med møter er det godt å vende snuten hjem igjen. Men det startet med forsinket fly SVG-OSL, måtte småløpe på OSL til gate for connection videre til TRD, noe som så viste seg å være helt unødvendig. For også denne flighten ble forsinket grunnet no-show passasjerer og tilhørende leting/fjerning av bagasje. Forsinket fly OSL-TRD gjorde videre at jeg mista toget jeg hadde sikta meg inn på med 4-5min. Det betyr 2 herlige timer venting på TRD siden Norges statsbaner ikke liker å kjøre så ofte på kveldstid :(

MEN, jeg smiler for det, flighten OSL-TRD var min nittiende denne perioden og jeg er med det for første gang EBD når flightene registreres. :)

Edit: min tolmodige frue forbarmet seg over min venting og satte seg i bilen med junior å hentet meg.

Last edited: 29. mars 2017
    Travellingalf, kiev, RoadKing and 5 others like this.
  16. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,054
    Bonuspoeng:
    183
    Når man er oppfostret på tørrfesk, hjellosing(google...) og Mackøl(buy!) blir snus, sodd og karsk litt ... Ja, hva skal man si?
    Det er sikkert en grunn til at vi med en slik mattradisjon spiser absolutt alt vi blir servert rundt i verden. Syltet slange, sashimi apehjerne, jumping prawn, friterte edderkopper: Bring it on, it can't be any worse than....

Travellingalf liker dette
  17. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Når man setter tenna i et saueøye på julaften er det lite som kan skremme.

Del denne siden