Sommerfølelsen er kommet (19 grader på Kjevik), så her kan det fort bli utemat og utedrikke. Mai er en måned med mange spesielle dager og generelt mye å gjøre. Og har du lite på todo-lista, kan du jo tenke på det Ha en fin dag, enten du er vannrett eller loddrett
Fin dag på festningen og sett på medaljeparade. Som veteran selv er det litt ståpels med ja vi elsker og litt ettertanke b
Har et fly til Oslo og overnatting på et hotell hvor det er streik. Litt spent på om jeg blir møtt med knyttnever når jeg skal sjekke inn http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Barnefamilie-ble-sperret-ute-fra-beleiret-hotel-8459133.html
God ettermiddag fra Himmerland! Lang tur i bil i dag fra det tyske og med mål Hirtshals og superspeed hjem. Har vært ev deilig helg. Flott vær, nye opplevelser og god mat og drikke sammen med gode venner. Hva mer kan man forlange?
God kveld fra Stavanger. Her som sikkert i store deler av Sør, har vi hatt en helt Fantastisk sommerdag. Har surret rundt og gjort litt forefallende samt ryddet og støvsuget garasjen. Der fant jeg også grillen. Da bar d til butikken for å kjøpe grillmat. Nå nytes opp til flere iskalde Hansa IPA'er til flott landlig utsikt. Ha en super kveld
Hei fra loungen i Dublin. Foran meg i køen inn var et voksent par som reiste SAS Plus, de ble avvist. Følte med dem. Forøvrig en morsom sak i loungen. Et skilt annonserte frokost og hva som ble servert. Kl 18:44 på kvelden. Nå skulle bilde av det skiltet kommet her, men det vet jeg ikke hvordan man gjør på Iphone... Wish I had my laptop . Forøvrig, her selger man vannflasker til 1€, basert på ærlighet er det ingen selgere men en boks man kan slippe penger oppi. Hallooop OSL!! Se og lær!!