Happy saturday:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Nottingham Hill. London er rett og slett en flott by. Spiser og drikker oss gjennom helgen - ispedd litt juleshopping. Ha en flott lørdag du også!
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!
    Tar turen till Stockholm för två dagar med det som hör till upploppet till jul. Ha en lika fin lördag.
     
  3. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra TOS hvor det blåser litt og faller noe bløtt og hvitt fra himmelen. Har boardet SK 4411 som det ute til å bli litt forsinket. Selv med motvind bør jeg greie å nå SK 1469 videre til CPH sånn at jeg kommer meg hele veien til Tokyo idag.

    Nå de-ice og shut-eye siden man som vanlig ikke greier å komme seg i seng før langt ut på natt....

    Ha en fin lørdag!
     
    SASDC8 liker dette
  4. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Indre Salten hvor gubben og gamla bor. Snøen daler ned og jeg vil til varmere strøk.

    Dagen i dag skal brukes til gavehandel. Begynner å nærme seg deadline for min del. Mye skjer i jobbsammenheng i ukene før jul og undertegnede har bare syv dager igjen på gaver.

    Mangler ideer - det blir helt sikkert mange flasker vin og konfekt som min reserveløsning.
     
  5. VC-10

    VC-10 Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    13
    God morgen fra Trondheim. Lett snødryss og Byåsen er så vidt kledd i hvitt. Det blir en rolig dag før kveldens julebord med jobben. Da passer det jo bra med skisending på TV!
     
    tommy777 liker dette
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra en nydelig dag i Bergen!
    I går bestilte jeg romjulstur til London for mannen og meg. Må være et år siden sist vi var i London så det var virkelig på tide med en tur dit nå. I dag skal jeg lage syltet appelsinskall med sjokolade og kanskje noe annet juledigg. :)

    Xxx.
     
  7. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Hydraulikkolje som lyser som ikke skal lyse....kom på mens vi venta på at de ryddet rullebanen.

    Connections ryker, men ser at ANA har sene flights fra FRA, LHR og CDG så man burde komme seg til Tokyo søndag. Møtet starter mandags morgen....Drittvær her nu.
     
  8. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Da sitter man i SK 4419 siden LN-RRC ikke ville fly til Oslo i dag. Ingen alternativ rute fra Oslo er dukket opp enda selv om vi skal lande etter at flyet til CPH går.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Lørdag i fly Norge svinger dårlig. Eneste som kan funke er Turkish i 18 tiden. Lykke til!

    God morgen fra Washington DC.

    Laaaaang dag i går med diverse utfordringer, men vi kom dog i mål selv med rekordstore masser her på FTU.

    Full dag i dag, bare å finne en Starbucks og hive seg rundt

    God helg, ja ;)5
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    BA har flighter som lander på Haneda kl 06:50 om morgenen. Sånn om alt skulle skjære seg og du ikke kommer avgårde før i morgen. Brukte det selv i September, og dro rett fra flyplassen til møte. Rimelig hardcore, men bedre enn å miste møtet. SAS ombooker deg vel på tvers av allianser om du har en god grunn?

    God morgen fra Lillestrøm. Skulle ta en helt rolig kveld i går. Bare kose meg med en øl, se på TV og krangle om "Scanorama" artikler. Så i det jeg la meg ringte telefonen og jeg ble kalt ut i tjeneste. Jeg stod i tjeneste til lysene blinket. Men frisk og dvask i dag. Hva jeg må ha hatt av opparbeidet irritasjon ble overlevert en full kranglefant som var på julebordnachspiel og mente han kunne låne Red Sox capsen min... det kunne han ikke.

    Ha en brillefin dag
     
    Herlov and AndersB like this.
  11. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Fredrikstad!

    Julebordet gikk svært pent i går etter en hard uke på kontoret. Lørdagens treningsøkt er unnagjort og nå befinner jeg meg på kontoret for å legge inn et par timer før jeg tar helga. Første booking med Oneworld etter EB-fadesen er også i boks. Helgetur til BKK framme i bussen til 11088,- og en herlig start på BAEC med 560 Tier points. Fristelsen ble for stor! BA Gold, here I come.
     
    Islending, tommy777, Jørgen and 3 others like this.
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Sunnmøre også!

    Her er det akkurat nå stille før stormen. Opplett, delvis blå himmel, ca 1 pluss og (nesten) dagslys ute. Men i kveld er det meldt storm på kysten og en del nedbør, så da passer det jo ekstra godt med en innekveld i heimen med gode venner og første prøvesmaking av årets selvlagede juleøl. Blir nok sikkert litt smaking på de andre sortene også kjenner jeg meg selv rett (og da snakker jeg ikke om julekaker) ;)
    Var forresten en bekjent av meg i går kveld som hadde en ubehagelig opplevelse under hjemreise fra Oslo i går kveld når lynet slo ned i flyet, men heldigvis gikk alt bra. Men ubehagelig var det nok!

    Ha en strålende lørdag folkens og lykke til med connections videre @TOS_EBG !
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!

    Her har man fått sovet godt ut etter en hard uke som ble avsluttet med en glimrende 5 retters hos Bølgen & di i går kveld.
    Nå er det straks avgårde igjen til Superspeed 1 og julebordstur til Danmark og tilbake. Blir sikkert fint.
    Her er det blå himmel og ingen vind.

    Skål og god lørdagskveld!
     
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen .... Jobbhellg her langt i vest. Holder det seg rolig, blir det nok en tur ut sor å kjøpe juletre også.

    Grått og trist og regntungt, men Newcastle leder over Chelsea. Det er jo et lyspunkt. :)

    Håper TOS_EBG har kommet seg avgårde - burde være muligheter både med Turkish og Lufthansa/ANA ..
     
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, godt det ordner seg for han også!
     
  16. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Da ble det via PEK i kveld og har fått oppgradert Sk 995 med poeng allerede. Glimrende service fra loungen her på OSL. De prøvde også ANA via FRA, men de greidde ikke å booke Premium Economy så da utgikk det for min del. Det hadde tatt meg til HND 16:15, mens det nå blir NRT 19:15.

    Nå til CPH og en sleeper cabin i loungen.
     
  17. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra FTU i D.C. - forhåpentligvis lærer man litt i løpet av dagen(e). :) Utrolig spennende å møte så mange med samme interesse, og høre triksene til de som virkelig kan dette.
     
  18. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Stavanger hvor vi i dag har hatt en strålende, men kaldt dag.
    Etter en behagelig sen frokost gikk turen til Kvadrat for handling av julegaver og litt stæsj. Så ble det atter en tur til kjærka for å overvære en vielse.
    I dag fikk jeg også handlet inn noe bedre øl med juleemne på etikettene, så nå skal jeg smake litt på disse.
    Ha en flottere lørdags kveld ;)
     
  19. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Bodø.

    Skikkelig møkkadag etter alt for mye drikke til lutefisken i går, men Lutefisk fra Glea på Røst kan i alle fall anbefales på sterkeste :)

    Satser på en bedre dag i morgen, og tenker at jeg fortsetter å holde fortet fra sofaen ;)

    Ha en flott kveld og fly pent @TOS_EBG
     
    Last edited: 06. des 2014
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kult! Finn meg i morgen for en kaffe og litt sjitprat.
     

Del denne siden