Happy Saturday !

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 02. mai 2015.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    god aften fra IAH, her er det oljemesse som er på trappene - vi dra hjem med SK952 i morgen ettermiddag
    Har hatt 5 minutter med Apple Watch på armen.....
     
    Php7980, Tore and AcroN like this.
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad lørdag. Det ble årets andre bad i Oslofjorden i går - slett ikke ille. Nå er det avreise til Verdens Ende - via den beste fiskebutikken i Vestfold - Brødrene Berggren i Sandefjord. Ha en flott lørdag du også.
     
    Php7980 liker dette
  3. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra charterhelvete på Flesland (exuse my French). Selvsagt var skranken for oss med svart farge på kortet okkupert av en evigvarende kø av charterturister.. Halvannen time før avgang er god tid i følge min egen klokke. Ikke akkurat om man liker å få pulsen opp tidlig. Rakk drop med 4 min, takker høyere makter for fast track og ingen i kø, og fikk 5 min på gate til å roe de verste nervene (les: irritasjon over SAS) før boarding.

    Nå må pulsen ned for å prøve å litt Zzzzzzz...

    Ha en bedre morgen! :)
     
    Fnate and Php7980 like this.
  4. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Ookeeiiii... Da imøteser vi noen rapporter om dingsen som visstnok skal revolusjonere det å være på tur! Skulle den ikke gjøre alt fra å åpne hotelldøra for deg, til å skaffe deg drosje til flyplassen?
     
  5. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen! I dag blir en fin fin dag. Det er lørdag og bursdag på en og samme dag :D

    God lørdag!
     
    Larata, Misterix and Php7980 like this.
  6. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morn fra studentbyen. Rolig start på dagen da man går ombord i en eller annen båt til København senere idag sammen med studentforeningen. Mulig neste to dagene går litt hardt for seg.
     
    AcroN liker dette
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra kantina på Heathrow. Hadde en smooth tur over sjøen og sitter nå og nipper til et lite glass Chardonney mens jeg venter på bussen som skal ta meg over Atlanteren. Gleder meg som en liten unge til å reise longhaul business for første gang! Weeeee!
     
    Jørgen, Fnate, Travelmate and 7 others like this.
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Lørdag er det og første velfortjente (?) fridag etter to uker i Olja. Her har dagen begynt på absolutt sløveste vis med bok og kaffi på senga , deretter frokost før det nå er mer kaffi og Bonusfeber.
    Ellers vil vel dagen bringe en liten tur på butikken, tapping av bryllupsøl på flaske og deretter Ranchfest i kveld hos en kompis som blir 35. Alt tyder dermed på en minst like sløv dag i morra!

    Og hvordan er førsteinntrykket?
     
    Php7980 liker dette
  9. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Bjerke, ligger foreløpig fortsatt på sofaen men må vel snart begynne å gjøre meg klar for å stikke ned til byen for årets Tom Waits! Varmer opp med noen ølpølser før det smeller løs!

    Ha en fin dag!
     
  10. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Åpnet hotell dør, sjekket damer og leverte drinker. Jeg vet ikke om det er latex allergi, eller Apple Watch feilberegning, men du verden for et kuppelhue man våknet med !!!
     
    Henrik, Brunello and Origo like this.
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!
    Deilig å kunne sove lenge i dag. Følte jeg fikk tatt igjen tapt søvn fra uka som gikk.

    Har masse arbeid å gjøre i dag, så det er kanskje på tide å komme igang? Eller skal jeg heller gjøre det i morgen?
    Vanskelig å bestemme seg.

    For de som ikke leste min siste post i fredagstråden i går, vil jeg gjerne tipse deg om at det nå er salg på Vinmonopolet. Mange gode kjøp som kan gjøres.
    Se alle nedsatte priser her: http://husetsvin.blogspot.no/2015/05/vin-pa-tilbud-i-mai-2015.html#.VUOv0JNqP0y

    Fortsatt god helg!
     
  12. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Burde ikke SAS varsle om dette i appen, på samme måte som; Du kan nå sjekke inn på SK****? Den kunne hatt push varsel som sier at "på dagens avgang kan du risikere å klikke" de vet jo alt mulig annet, så hvorfor ikke forberede oss på charter hell, småbarnsfamilier med hver sin iPAD, kabeltromler, ladere, smykker, bamser med metallhode, rullestoler, 3 pensjonistpar som MÅ gå sammen gjennom security, mangel på priority boarding og alt annet som gjør at vi snart må reise med håndkle og deo i lomma for å bli kvitt svetten...

    Ref. BA fra London til Roma i påsken, ALENE, musikk, lounge, hvitvin, stille....for så å hooke opp med kidsa som fløy fra Oslo. HVORFOR VAR DET INGEN SOM FORTALTE MEG AT HELE UK SKULLE TIL ROMA FOR Å DØPE UNGENE SINE?
     
    KristianSk liker dette
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Guten tag fra Lillestrøm. Sola skinner og livet er egentlig helt ok.

    Ny datamaskin skal kjøpes inn til heimen og spørsmålet nå er...

    - iMac 27" standardutgave,
    - Samme med i7 prosessor og fusion ELLER
    - Nye 5K balja (som vel er overpriset?)

    Harde valg... grompf

    Ha en fin dag.
     
    AcroN liker dette
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har en iMac i7 med fusion og har i alle fall aldri angret på det kjøpet.
     
    AcroN and Fnate like this.
  15. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Ikke kjøp PC uten SSD disk (Fusion er jo en mix av SSD og vanlig disk så det funker). Så gå for det miderste valget ditt, med mindre du filmer og redigerer mye 4K film. Da kan du dra nytte av 5K skjermen :)
     
    Fnate liker dette
  16. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra prærien sør for Stavanger. Dagen startet tidlig og det bar rett på kjøpesenter med to av døtrene. Resten av dagen har gått med til å med å male en j@vla mur, skikkelig lurt å ha to hus, blir bare arbeid, noe jeg ikke liker.
    Vell, nå er en godt plassert en plass hvor en virkelig trives, i godstolen med godt selskap, Two captains fra Nøgne Ø. Også her har vi et strålende vær men med litt kald vind fra nord.
    Ha en festlig lørdag :)

    image.jpg
     

Del denne siden