Happy St Patricks Day!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KainBenwi, 17. mars 2015.

  1. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    93
    Klar for avgang fra Kjevik. En tur innom Oslo og København før flyet lander i Dublin. Ha en fin St Patricks Day alle sammen!
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Nordsjøen!

    Etter en særdeles travel dag i går så har jeg store planer om å gjøre minst mulig i dag. Satser på opptil flere stille timer foran PC´en og kanskje ett par timer med vedlikehold på livbåtene bare for å få litt frisk luft.
    Og ettersom hjemreisen på fredag nærmer seg med stormskritt så må man vel snart begynne å prøvepakke litt også.

    Ha en fin tirsdag!
     
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde igrunn store planar om å vere i Dublin idag, men det vart so vanskeleg å hanke med seg folk at eg droppa det. Folk klagar på midtveke og andre dumme ting.
    Får sjå om eg finn på noko vettugt å gjere istaden.

    Ha ein flott dag!
     
    KainBenwi liker dette
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God fördmiddag!
    Solsken och full fart på kontoret idag. Ligger an till att det faktiskt blir en riktigt bra dag på alla sätt och vis. 23 arbetsdagar kvar nu and it feels strange. Lite småförberedelser inför MegaDo skall också göras. :)
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det osloske!
    Smekkfullt sas fly i morges. Trangt som F...... Har fortsatt smerter i knærne.
    Blir i Oslo frem til torsdag.
    Skal bli fint med et par dager på hottellet til Petter....

    Fin dag ønskes!
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Guangzhou. Her har det vært en hel dag med kunder, avrundet med elvecruise på Pearl River. I morra bærer det til Tokyo via HK.

    Dagen har gått med på opplæring i strømmetjenester for musikk, noe som byr på noe utfordringer bak brannmurene. Men så rakk plutselig datteren til sjæfen her borte opp hånda, der hun satt og sturet mellom en bønsj eldre menn (som ikke skjønte noenting av hva jeg pratet om).

    - "Can I use QPlay (kinesisk mediatjeneste) on this product of yours?"
    - "Probably. Here is the network id. Try"


    Sekunder senere satt hun og dundre ut kinesiske pop-pærler over popanlegget mitt med iPhonen sin. #gamechanger, og gutta forstod endelig at det "e detta så ungdommen liga".

    Anyway... Får komme ut og få meg en øl selv om broderen nettopp tekstet meg og sa at det er Kinas farligste by og at jeg burde gjemme meg på rommet.

    Kos døkk
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    MorDI fra Centurion loungen i Dallas. Trøtt som ett stupebrett, så det skal bli deilig å havne i koma på vei til Hong Kong. Flyet går om en time og husker jeg ikke feil, ankommer jeg akkurat i tide til å se @Fnate taxe ut :(

    Next time.

    Ha en flott tirsdag!
     

Del denne siden