Happy sunday:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 20. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Siste natt på Casa Portagioia for denne gang. Dette er himmel på jord:) Videre sydover til Vasanello og en uke hos Gino Valente. Nyt søndagen:)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Måååårnings! Klar for en aldri så liten morgensykkeltur. Nattesøvnen ble forstyrret av naboens festligheter på brygga i natt. Men det ble da 3 timers søvn for det ;)

    Etterpå blir det litt bading før det kommer litt familie på besøk. Spørs nok ikke om de også har lyst til å plaske litt i vannet.
     
    Last edited: 20. juli 2014
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Goooooooood morgen fra Kristiansund. Da var god frokost og et par kopper kaffe inntatt på verandaen i finværet. Nå bærer det av på sykkel til jobb. Her i Krisitiansund begynner jo ikke de forbannja bussan å gå før klokken 15 på søndager, og bilen forsvant til hytta på fredag.

    Ha en fin søndag :)
     
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från SAS Loungen på Landvetter! Incheckad hela vägen till Seoul det blir 1A och 3K på LH respektive OZ.

    Loungedamen har precis gjort det enda rätta och kört ut ett gäng ouppfostrade yankies med orden "GET OUT OF MY LOUNGE!" och en handsignal som inte kan missförstås och lugnet har återfunnit sig. Boarding om 90 minuter. Ha en strålande söndag, I will!
     
  5. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Gooood morgen fra Forus. 22 grader var det da jeg kjørte ut hit i morges. I følge værvarslinga på radioen nå nettopp ser det ut til å bli en god del varmere utover dagen. Fikk heldigvis sove noenlunde greit i natt selv om temperaturen ikke akkurat er lav om dagen. Yes yes. Her gjenstår drøye ti timer av arbeidsdagen og i morgen blir det overtakelse av min nye leilighet. Herlig!

    Ha en strålende søndag forumister!
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Får tid til å sjekke ut innenriksloungen på OSL for første gang. Neppe den helt store høydaren, men all ære for at man har fått det på plass :) En særdeles vellykket uke i NY er over og SAS leverte bra på turen over dammen begge veier. Gleder meg likevel STORT til nytt interiør...
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,928
    Likes mottatt:
    6,735
    Bonuspoeng:
    183
    Ett gullkort og 7 pax i loungen ;) I Love SAS (idag) :p
    God morgen fra CPH hvor en har spist frokost mens vi titter bort på Hilton. Mine foreldre som aldri har besøkt en Lounge har fått oppleve dette nå og de likte det, selv om dette overhode ikke er et gromt sted. Det neste burde jo ha vert Biz på fly, men det får bli en annen gang.
    Når board card idag tidlig ble skrevet ut så jeg til min lettelse at seteendringen som skulle "fikses" var gått i boks.
    Neste blir SQ351 :)
    Nå blir det møte i morgenølets venner hvor Lounge ølet skal smakes.
    Ha en bedre dag.
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på dagen fra den Sørlandske skjærgård.

    Flagget er heist for kronprinsen som har bursdag i dag og forøvrig ferierer rett borti her.

    I dag blir det å rydde og vaske hytta og hjem i kveld. Skal bli tungt da det er steike varmt her. Blir nok noe bading underveis ja.

    God søndag!
     
    tommy777 liker dette
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Grattis til Kronprinsen!

    God morgen fra Chicago. Hyggelig middag med superbloggere Gary og Stefan i går aften, Frequent Traveler University i dag igjen.

    Knallhardt på toppen :rolleyes:

    Ha en fin søndag!
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Balle!!!! Snapchat gir meg lyst på digg. Men det eneste jeg har i skapet er sukkererter. OG jeg har lovet meg selv en sunn dag. Vræææææl...

    Jeg saksøker!!!!

    Ha en fin kveld
     
    AndersB and Twin Otter like this.
  11. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Aaaaaaah. Etter en varm dag på kontoret var det herlig med en dukkert. Nå krones det hele med ukens grandis!
     
    SASlovah4evah and Fnate like this.

Del denne siden