Happy Sunday!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 18. juni 2017.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,558
    Bonuspoeng:
    183
    Plutselig ble det Søndag!
    Håper ingen har planlagt gressklipping på en helligdag!
    Det er to ledige F bonusseter med LH712 (FRA-ICN) 2.Juli hvis noen skal den veien:)

holmen2 and Stuttfeiten like this.
  2. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Meget imponert over kor tidlig folk er i gang på ein søndagsmorgon. +1

Her er det etter kvart slutt på sildebord og etterfest+ dagen derpåfest. Så ventar grillings og ein skvett rødvin til frokost. Travelt det her.

Livet er ikkje berre ein leik...
    Det er også ein dans på roser.

Happy søndag alle sammen!

Travellingalf, FFlyer, afirm and 3 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,776
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra London!
    Helgen nærmer seg slutten, frokost på sengen er inntatt, og om et par timer går det en Uber mot LHR. Alle var enige om at det hadde vært en bra helg!

God hviledag til alle, uansett hvor det hviles!

FFlyer liker dette
  4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Takk til Kjeeli og Stuttfeiten som tok den tunge nattredaksjonen. Nå tror jeg resten(e) av oss andre begynner å våkne også.
    Idag er det dobbelt-bursdag for to av familiens vakre damer, med både servering og annen moro.
    Ha en fei(r)ende dag, alle!

Travellingalf liker dette
  5. Rutinert94

Rutinert94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    IMG_3100.JPG

God morgen fra Humle og Malt! Turen gikk fra Florø 09:25 og fortsetter til Bodø 12:45 hvor man forhåpentligvis får en magisk opplevelse med Sting på scenen ikveld :D Før man returnerer til Florø imorgen tidlig 06:00 :confused: Fortsatt god helg folkens!

6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,198
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo. Har blitt halvveis fornuftig og innsett at et flyttelass ikke pakker seg selv, så dagen i dag skal i stor grad brukes til å fylle esker og kofferter med ting. Har også innsett at jeg var litt ambisiøs når jeg trodde jeg fikk plass til alt i 4 flytteesker.

Nyt søndagen!

7. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag hilses til alle fra solfylte og varme London! Har feira Dronningens bursdag igår så da følte jeg at jeg måtte fly BA:)

CrotchRocket and holmen like this.
  8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    Ettermiddag på OSL innenlandslounge....Gulasjsuppe idag, godt til kroppen idag....sliter litt med formen etter sjøslag igår..o_Oo_O
    Bolaget venter til Trondheim snart, deretter hviletid.
    Ha en fin søndag :)

9. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag. I Hallingdal er det vind, men eller fint lettskyet vær. Har gått tilsammen 15 km til og fra jobb for å flytte litt papir. Og nå i ettermiddag har det blitt kjørt diverse motorisert hageredskap, helligdagsfred???

Ellers begynner ruta for road trip i SoCal og Northern Nevada å nærme seg ferdig. Og enda er det T-73 dager (ikke timer) til avreise.

Jaja. Blir kanskje tur til Wembley for å se Spurs-Chelsea hvis Concierge-tjenesten til AmExklarer å skaffe meg billett halvannen uke før USA turen.

10. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Oslo. En grei søndag i dag, grått til tider og så nesten ut til at det skulle begynne å regne, men regnet holdt seg unna, og det ble da finere vær utover ettermiddagen. Dagen har vært tilbrakt på trening, en tur innom opphavet før man har vært ute å gått tur i solskinnet nå i ettermiddag. En fin og rolig søndag, så da har man forhåpentligvis ladet opp til ny arbeidsuke som starter i morgen.
    Nyt søndagen alle sammen :)

11. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Denne dukka just opp i playlisten og jeg fikk feel-good all over.
    Det er bare 31 år siden Top Gun.

Natta til alle i CEST.

Del denne siden