Altså, hvis jeg re-kvalifiserer til å beholde GOLD status nå i juli, 4-5 mnd før den egentlig utløper 24. Nov, vil mitt neste re-kvalifiseringskrav være i Juli neste år? (altså at det ikke lønner seg å re-kvalifisere for tidlig er det jeg lurer på)
Er dette noe å lure på? Hva skjer på onsdag førstkommende, når Grekenland "bikker" under? Da er vel Aegean gull verdt mindre enn selve plast-kortet??
Muligens, muligens ikke. Tror ikke dem går nedenom og hjem så fort, hvis dem ikke da er veldig statseid?
Rekvalifisering endrer ikke opptjeningsperiode, men hvis du faller ned et nivå og så kvalifiserer på nytt vil opptjeningsperioden din endres.
Vanskelig å si, men jeg synes selve veien til kortet er temmelig illustrerende for Hellas' problemer, som sådan. Noen kjappe snarveier og til slutt blir andre sittende med regningen.
Jeg sendte en mail til Aegean om dette, og der fikk jeg til svar at ny periode starter og løpe når du rekvalifiserer. Jeg rekvalifiserer på poeng den 27/7, men perioden min utløper I November. Får vel se hva som blir gjeldende da. Informasjonen varierer veldig med hvem man har pratet med dessverre:-(
Det er svaret jeg har fått også, at ny ettårsperiode starter den dagen du rekvalifiserer. Samtidig ble jeg fortalt at dersom man beholder gull i fem år, så får man fem nye automatisk. Finner ingen skriftlig info om dette, så umulig å si hvorvidt dette stemmer.
Egentlig så håper jeg at jeg rekvalifiserer I Juli, da jeg trenger de 4 oppgraderingskupongene til en tur I September