Da jeg åpnet appen i dag etter et par uker ser jeg at jeg er kvalifisert som gull. Før 1.sept var jeg ikke kvalifisert men manglet omkring 18-19.000 status poeng (nå nivå-poeng) Har det vært en utdeling av gull-push til tidligere gull medlemmer? Så ingen andre tråder om det på første side ihvertfall.
Dette er en gjetning fra min side. Men ser at andre rapporerer om tapt status, forlenget status osv. Jeg tipper det rett og slett er gått litt galt i overføringen til ST status.
Min gull-status gikk ut 31. august. 2. september fikk jeg denne eposten fra SAS. Viser dessverre bare sølvstatus i min profil. Så de roter iallfall med noe.
Jeg kvalifiserte meg til gull forrige periode og har akkurat begynt på ny kvallifiseringsperiode. Likevell så står det at utløp for medlemskap er i november i år. Så det virker til at noe i systemet henger litt etter overgangen til ST.. KVALIFISERENDE PERIODE 01/09/2024 – 31/08/2025 Utløpsdato for MEDLEMSNIVÅ 30/11/2024
Ah, skjønner. Ville vært logisk at den viste 30/11/2025 da det er da gullstatusen min går ut, om jeg ikke re-kvalifiserer meg. Men hvem er jeg til å betvile SAS sitt IT-system?