Har du fløyet Ryanair?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Helikopter, 03. nov 2013.

?

Har du fløyet RyanAir?

  1. Ja, men aldri igjen

    6 vote(s)
    24.0%
  2. Ja, og vil gjøre det igjen

    6 vote(s)
    24.0%
  3. Nei, og skal aldri heller

    10 vote(s)
    40.0%
  4. Nei, men ikke fremmed for å prøve.

    3 vote(s)
    12.0%
  1. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Har du?
     
  2. Anton

    Anton Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    98
    Bonuspoeng:
    18
    Dessverre!
    Første og siste gang fra Rygge til Paris t/r.
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Nei aldri, og føler jeg ikke går glipp av noe heller. Det har vel heller aldri vært noe særlig alternativ for mine reiser da jeg bor et stykke unna nærmeste Ryanair-flyplass.
     
    Scanflyer liker dette
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Helt jævlig. Men funker til/fra visse flyplasser. Feks om man skal til Kaunas, Friedrichshafen og andre mindre steder som jeg faktisk skulle til. Betinger at man følger (evt vet hvordan man skal bruke smutthull) alle regler ad BP, bagasje osv.

    Kan da funke, siden det er bare korte turer. Men jeg hater servicen og lureriet.
     
  5. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    HAU-STN i 2006. Aldri igjen...
     
    Scanflyer liker dette
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Har aldri og skal aldri..
     
    Scanflyer and SASlovah4evah like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, en 5-6 flighter på ferie og det var helt greit. Hverken de eller Norwegian er normalt øverst på lista. Men bruker dem om det er mest hensiktsmessig.
     
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, og skal forsøke det beste jeg kan å aldri sette mine bein om bord der i gården.
     
    Scanflyer liker dette
  9. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Har aldri følydd dem, men må innrømme at jeg har lyst til å prøve dem en gang, bare for å ha krysset de av på lista. Tror nok det kommet til å bli med den ene gangen.
     
  10. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Selvom FR og likesinnede suger skal de ha for å være med på å presse prisene og skjerpe konkurransen.
     
  11. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg mener nå drikker jeg lett 2 flasker champagne i BA F loungen på vei hjem, og billetten t/r koster ned i det det koster å glemmer å printe BP hos Ryanair:D
     
  12. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har flydd dem en gang STN-SZG t/r og hadde absolutt ingenting å klage på. For å være helt ærlig så ville jeg ikke helt klart å peke på de store forskjellene mot en rekke selskaper som flyr rundt om i Europa. Dette er 4-5 år siden så jeg vet ikke om ting har blitt verre, men det var ingenting i den opplevelsen som ga meg avsmak. Hvorvidt det blir en gjentakelse kommer nok helt an på hensiktsmessighet og pris. Om de flyr direkte dit jeg skal og prisen er rett så ser jeg ingen grunn til å ikke forsøke igjen.
     
  13. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Aldri, aldri, aldri!
    Jeg bruker ikke mine eller arbeidsgiverens penger på å støtte opp om sosial dumping.
     
    SASDC8 liker dette
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kommer aldri til å fly Ryanair. For meg er det helt feil at en billett til London skal koste 99,- når Flybussen til OSL koster 155,-

    Min største frykt er at disse selskapene klarer å utkonkurrere alle som faktisk tilbyr kundeservice og hjelp. Da sitter vi igjen med idiotselskap som tar 1000,- for å skrive ut billetten din om du har blitt ranet, eller tar 750,- for å i det hele tatt svare på epost til kundeservice. Nei takk skal du ha!

    En tur til London SKAL koste mer enn en lunsj på jobben. Når det ikke gjør det går det selvsagt ut over noe eller noen.

    Aldri aldri Ryanair!
     
    SASDC8, SASlovah4evah and Scanflyer like this.
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har flydd Ryanair en gang fra Paris til Dublin. Valget var enten Ryanair, 800 Euro ekstra for Air France eller Aer Lingus eller en reisetid på 8 timer.

    Valget var enkelt og dersom du stiller forventningen til hva Ryanair er, er det ikke noe problem. Problemene kommer dersom det oppstår ett problem
     
    milehigh liker dette
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Har aldri og skal aldri. For meg er det så enkelt.
     
  17. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Booket akkurat en FR flight nå. Halv pris av DY. Heldigvis ikke flight for meg:p
     
  18. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Har fløyet FR en gang fra "Milano" til Sandefjord, kommer nok ikke til å prøve igjen da det er uaktuelt å reise fra Rygge/Sandefjord.
     
  19. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Skal gjøre det en gang for å få dem i boka. Men det må skje på to premisser:

    1. Prisen må være så lav at de ikke tjener penger på meg.
    2. Det må være på en strekning hvor jeg ikke trenger å ha den vanlige 'grunnutrustningen' i ryggsekken .. da ryker jeg fort på 'fiskevekttesten' ...
     
  20. Hpkris

    Hpkris Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Har fløyet det 4 ganger og vært like fornøyd hver gang. Og kommer muligens til å ta en tur med dem nå før jul. De er billige men greit å ha i bakhodet at hvis det skulle skje noe som kan man ende opp med å være på destinasjonen et par dager ekstra.
     

Del denne siden