Har du utgående bonuspoeng tilsalgs?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jtmath, 28. mars 2017.

1. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Hei. Lurer på om det er noen her inne som har noen utgående bonuspoeng tilsalgs?(Jeg betaler for overførsel) Har kansje noe inntresant vi kan bytte i :) Så send meg en Pm så blir vi sikkert enige.

2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Du kommer nok bedre ut av det om du tar kontakt med venner og bekjente for å kjøpe eventuelle trumf-poeng.

samirunway and Fredrik81 like this.
  3. Snabelfaen

Snabelfaen EBG Lærling :)

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    I stedet for å overføre, poeng som koster, får det ikke an å selge en åpen billett for en grei pris til noen, mange vil være interesserte i å kjøpe en siste minutt booking, fordi prisene da går igjennom taket, så poeng blir løsninga da :)

4. tkrunning

tkrunning Infrequent frequent flier

Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    33
    Man kan nå også bruke poeng til å oppgradere noen andre sine flights (gjennom Plusgrade) selv om man ikke reiser sammen. Skulle være en fin måte å få solgt noen utgående poeng uten å betale for å overføre de til en annen konto.

Travellingalf liker dette
  5. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Bare pass på at de man oppgraderer ikke har registrert eb nummmeret på reisen for da trekkes det fra den kontoen. Da registrerer man dette når man sjekker inn.

6. tkrunning

Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    33
    Hmm, i følge denne artikkelen ser det ikke ut som det er noen slik begrensning? [her skulle det vært en link til finalcall dot travel, men kan visst ikke poste linker siden jeg er en newbie her på forumet— søk på Google etter "Nå kan du oppgradere andre for dine EuroBonus-poeng" så finner du artikkelen]

Men mulig de bare ikke nevnte det. Kan jo uansett være greit å være på den sikre siden.

7. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Vel har erfart dette to ganger selv. Nå sist når min bror la inn bud og poengene ble trukket fra min konto og ikke hans.

8. tkrunning

Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    33
    Den artikkelen er fra to dager siden, så trodde dette var en ny "feature". Men kanskje de bare var sent ute med å skrive den?

9. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Mener at dette har vært mulig siden plusgrade startet.

Del denne siden