Har ikkje fått Trumf-tråden :(

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 30. nov 2018.

1. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Har funnet 3 Esso stasjoner i Drammens region prosjektet er i gang :D:D:D

2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,357
    Bonuspoeng:
    113
    Når amex-kortet en gang kommer skal jeg teste Esso på Ryen. Har tidligere holdt meg til trumf + dnb pb mc på shell, for å få 4% kickback i tillegg til trumf og eurobonus. Må regne litt på hvordan dette blir i forhold til Esso og ønsket om å bruke Amex for å oppnå CT

3. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    En sak som gir meget god pekepinn er om det står "Trumf registrert" eller tilsvarende på kvitteringen.

Om Trumf ikke er nevnt på kvitteringen er det stor sjanse for at det ikke kommer noe...

4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Esso Synergy prosjekt: 19/12/18

Esso Lier:

Langs veien får øye på første Esso Stasjonen en har googlet seg fram til.

Reduserer farten, girer ned til andre gir, turboene gir fra seg et friskt brøl, ned til første gir, nok et brøl. Spenningen stiger.

Kjører inn ifra hovedveien, M4`n parallelt med bensin automaten. Ser rundt meg, ingen kunder, det er blekmørkt, 0 grader på kjørecomputer`n, forventer kulde, tar en rask titt på liter prisen, Kva F:mad:... ikke riktig dag å fylle nei, men la gå, da prosjektets verdi for menneskeheten(IF`ere) er viktigere enn å spare pr NOK her og pr NOK der, tenker kjapt igjennom prioriteringer i livet, CT+AMEX:rolleyes:, får samlet takene og konsentrasjon på rett plass.

Skrur av tenningen, bilen sovner stille inn, ut av førerstolen, så står ved betalings automaten, stirrer rett på den, følelsen av å stå til eksamen foran professorer gjenskapes, merkelig...:oops:

Esso automaten lyser: husk bonus kortet ditt, drar fram lommeboken fra Curve TUMI, finner fram det magiske blå kortet... Det kribler i magen, spenningen stiger, svetten renner nedover tinningen, litt lett andpusten, føler nakke hårene står, og pulsen stiger.

Setter inn trumf kortet--> ditt bonus kort er akseptert, puster lettet ut, men saken er forsatt ikke biff. Blir nesten magekrampe.Svetten blir nesten som en foss...gjennomvåt, nesten så skulle ha trodd stod i bil vask hallen :eek:

Sett inn betalings kort står det nå på skjermen. Fingrer fram Amex`n Elite, blankpolert og med egen en sjarm og utstråling, skinner fram mellom Saga Platinum, NCC Platinum, Avis President(Hertz kortet er så stygt av huff, likeså med Shell MC+sas ).

Fører Elite`n inn i betalings slusen, pin tastes, spør om kvittering, trykker ja, betaling aksepteres. :eek::eek::eek:

Har jeg vunnet lotto? Fortumlet dog lettet, jeg bestod eksamen.:D:D:D

Kort oppsummert.

Esso er i sengs med både Amex og trumf`n:D:D:D Om ekteskapet består stress testen vil en da konkludere med når Trumf`n blir bekreftet på kontoen;)

Last edited: 20. des 2018
    ordnetseg, Henrik, jvsandem and 10 others like this.
  5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,144
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har selv bedriftskort fra Esso og prøvd trekke trumf kortet på ulike Esso stasjoner i Oslo. Jeg får opp at bonus kortet er akseptert(trumf) på automaten før fylling men har aldri fått noen trumf bonus på dette :-(

Noen som har fått til dette i Oslo?

6. Cforoe

Cforoe Bonusjeger

Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
    Husker du om dette var en "ny" terminal med trykkfølsom skjerm eller en god gammel med fysiske taster. Min hypotese er at det kan ha noe å si.

7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    @Cforoe den nye, klin lik den på Shell i Drammen(oppgradert der oxo), dog der drar jeg aldri igjen:rolleyes: Bye bye Shell ;)

:):cool::DAmEx:D:cool::)

Cforoe liker dette
  8. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Meget spennende lesning Hr. Doktor, men denne fortelligen blir bare eit sånt stort overblikk. Det kunne trengst litt meir inngående detaljer i din historie.

Kan eg få fåreslå dette mesterstykket som eit eksempel til etterfølgelse i framtiden?
    https://boards.straightdope.com/sdmb/showthread.php?t=635193

drsyk and jgroneng like this.
  9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    @SayWhat ;) forholder meg til min embetets eksamens kvalifikasjoner:D og fra står ifra enhver forbedring og fin pussing i ytterligere novelle skildringer med utdrag i fra en/multieple vellykkete bonus jakter, der jeg melker mitt behov og avhengighet i å maksimerer enhver krone oppveid i CT, EB,Trumf eller NCC poeng fra morgen til kveld. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

SayWhat liker dette
  10. Lurifaks

Lurifaks Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Er det slik at man får bare trippeltrumf for første handelen på torsdager?

Ser her at jeg bare fikk eks. ser at de 2 stedene jeg ikke fikk for var øl og snus.
    Måtte løpe inn før øl-salget stengte, og snusen glemte jeg i farta så ble to ekstra kjøp.

Øl og tobakk gir kanskje ikke trippeltrumf?
    upload_2018-12-21_16-52-27.png

11. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,008
    Bonuspoeng:
    183
    Ajajaj, når turboen begynner å brøle er det grunn til å være bekymret. Disse Bayeriske Mesterverker er vel kjent/beryktet for sine turbohavarier :eek:

Får flashback til Birkenpåmeldinger i de tider da man drev med sånt. Beskriver nøyaktig følelsen :p

12. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,027
    Bonuspoeng:
    183
    Trur du skal vurdere å klage. Eg har alltid fått 3% på alle kjøp på trippeltrumftorsdag.

13. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    TrippelTrumf er utvalgte torsdager, ikke hver...
    Det var TrippelTrumf 13. desember, ikke i går 20.

Det du har fått ekstra på første handel er antakelig for frukt/grønt?

SayWhat, veeegard and SAJblue like this.
  14. Krimal

Krimal Medlem

Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Man får ikke trumf-poeng hos Esso om man betaler med kredittkort på automaten, kun når man benytter debit-kort. Iallefall i Bergen...

15. Lurifaks

Lurifaks Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Haha, har bare gått ut ifra at det var hver torsdag og ikke tenkt noe mer over det..
    Det er nok frukt og grønt`n ja!

Har løpt på butikken hver torsdag nå kun for det.. haha
    Hilsen litt for overivrig trippeltrumf torsdag-fan

LucasCorso, Storbaba, SAJblue and 3 others like this.
  16. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,027
    Bonuspoeng:
    183
    Har prøvd kombinasjonen trumfkort og nytt SAS Amex på Esso i Førde. Gjekk dessverre ikkje.

17. permorten

permorten Medlem

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    28
    Fikk du ikke betalt med amex, eller har du ikke fått trumf?
    Jeg dro trumf+ Amex i Ålesund, det funka men tida vil bise om jeg får trumf.

18. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,027
    Bonuspoeng:
    183
    Fekk feilmelding då eg drog Amex-kortet etter å fyrst ha dratt trumfkortet. Drog trumfkortet på nytt og betalte med debetkort.

Vanligvis betalar eg med Amex utan trumfkortet.

permorten liker dette
  19. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,076
    Bonuspoeng:
    183
    Bekreftet at Esso på Ryen tar Amex. Jeg dropper ekstra trumf-poeng til fordel for raskere oppnåelse av CT.

20. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,357
    Bonuspoeng:
    113
    Det gikk ikke å dobbeldippe med trumfkort først?
    Shell på Manglerud lot meg dra trumf før DNB MC, men har ikke testet amex enda. Hva lønner seg da?

Del denne siden