Har jeg forstått det riktig?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Elgenharald, 26. mai 2019.

  1. Elgenharald

    Elgenharald Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei

    Er ny på dette forumet, men har lest litt, og lurer på om jeg har forstått riktig.

    Er to som skal på tur, har CT-billett og over 300K EBP. Planen er å dra i slutten av oktober på en tur, kun 4-5 dager.

    Pga tidsforskjell hadde en tur til Cape Town vært perfekt, men ser vanskelig ut å komme seg ned dit på en kjekk og effektiv måte. Ønsker å fly First i hvertfall en vei, helst med Lufthansa.

    Vi heller derfor mot å velge en destinasjon i Asia, og Singapore fremstår attraktivt. Men vi ønsker å ha en rute klar, i tilfelle det ikke blir ledige billetter på Lufthansa. Hva anbefales det da å gjøre? Lage en rute med andre selskaper og prøve å få dette ombooket hvis det kommer ledige Lufthansa billetter?

    SQ sine billetter har jeg forstått ikke ligger tilgjengelig på nett, men må ringes til Tallin for å få tak i, stemmer det? Er det en plass det går an å sjekke om de har ledige billetter?

    Noen som har en anbefalt reiserute fra Stavanger til Singapore? Evt andre anbefalte destinasjoner?
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Book en tur du er fornøyd med i business, gjerne med litt tanke på muligheter i F. Hvis det åpner seg billetter i F, så ta det som en bonus.

    Sjekk også muligheter å fly med Thai via Bangkok. Her har det tidligere vært endel bra tilgjengelighet med F.
     
    Elgenharald liker dette
  3. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,002
    Bonuspoeng:
    183
    Skal man trikse med å booke et selskap men å bytte til et annet viss first dukker opp så er vel Asia destinasjonen å reise til.

    Sør Afrika er bare Lufthansa man kan reise med first og da må du først booke business eller bare vente til 14 dager før :)
     
    Elgenharald liker dette

Del denne siden