Det er mulig....... jeg forteller bare at jeg er fornøyd med free drinks and snacks jeg - også synes jeg jo det er fantastisk bra at det også gjelder familien når vi er på tur. I det store og det hele så er "familie benefit" med Eurobonus veldig bra synes jeg (de får drinks/snack, de får tilgang til Lounge og fast track, det får til og med utdelt gullkort....). Dette er jo ting som betyr veldig mye for familien og en fin "kompensasjon" for at far er på reise med jobb mye....
Oj... har SAS vært innom å ordnet litt på statistikken? Fra 4 votes på at SAS hadde forbedret programmet sitt... til 28 vote på dette, over natten. Samtlig rundt 20 votes på at SAS ikke har forbedret programmet sitt. Dette var jo faktisk veldig merkelig... (At 3 av 100 stemte for at SAS hadde forbedret programmet) og av de neste 80 stemmene fordeler seg 25/50 (SÅNN CA)
Statistikk er gøyale deler For min del trekker det mest ned at de plutselig, uten forvarsel, endret datoer for når sølvmedlemmer får benytte seg av fast track og lounge. Ikke at det betyr så veldig mye, men det var faktisk litt av grunnen til at det ble SAS og ikke Norwegian på vei hjem til juleferie (kunne spart noen hundrelapper…). Alt i alt, er jeg ikke så mye mer misfornøyd. Men det har vel kanskje litt med at jeg har en annen forventning enn dere som flyr flere ganger i uka, og kanskje har nytt godt av 3. parts lounger
Helt klart vært en kampanje for å stemme for SAS. Kunne admin vise statistikken justert ved at alle som har mindre enn 3 poster ikke vises eller noe?
Med fare for at jeg får hele forumet på nakken: Jeg antar du da mener at den statistikken vil vise at de som har mange poster her er mer negative til Eurobonus enn de som ikke er her ofte ....vil ikke det da evt. peke på at dette er et "sutreforum" hvor man drar hverandre ned ift. Eurobonus ? og at "de fleste" er mer fornøyd.
Egentlig bare for å sile ut de om ikke er medlem, som kanskje bare har registrert seg for å stemme etter en eller annen for for partipisk.
Ingen grunn til heksejakt på meningsmotstandere. Nok overvåkning i samfunnet allerede. Selvsagt påfallende at "Ja"-siden har mangedoblet oppslutningen over natten, men det gjør jo ikke EuroBonus noe bedre av den grunn
Poenget med mitt forslag var å få et mer representativt og seriøst bilde, ved å se bort fra stemmer som høyst sannsynlig er plantet. Ikke å gå etter enkeltmedlemmer.
Ev. kan vi bare konstatere at "Ja"-siden må mobilisere og ta i bruk skitne triks for å løfte seg fra 4 til 16%. Det i seg selv er så komisk at man ikke bude gjøre noe som helst Høyst tvilsomt, men om det er Hr. Roald og Hr. Johansen som sitter bak tastaturet og frenetisk oppretter nye brukerprofiler, er mitt tips: Bruk tiden på å oppfylle egne løfter - ikke skape et falskt virkelighetsbilde.
Jeg la jo ut vote for å få et faktisk bilde av hva medlemnene her inne mener om saken. Men om den blir spolert av fake votes, er det jo synd.
Det kom jo flere positive kommentarer etterhvert - så de som "satt på gjerdet" kanskje endte opp med å stemme ja fremfor nei etter å ha tenkt seg litt om?
... hadde Donald med hentehåret kunnet, så hadde han nok lett etter de som ikke stemte på han ... Jeg har stemt at Eurobonus er blitt dårligere så jeg skal nok ikke forfølges ....
Jeg hører stadig kollegaer snakke varmt om festene og fordelene man hadde før i tiden vs. nåtid, men hvis de tenker seg om tror jeg ikke de synes nåtid er så ille. Tidene forandrer seg, noenganger til det bedre, dårligere eller bare noe nytt. Selv har jeg ikke opplevd mange av EB-godene som nå er fjernet og skulle gjerne opplevd de selv. Stemte selv nei i undersøkelsen, men je må jo innrømme at SK*G printet på boardigpass gir meg mange fordeler som jeg nyter godt av! Personlig er jeg f.eks. bekymret for trenden på dyrere oppgradering av billetter med poeng og usikkerheten rundt verdien på disse.
Det har neppe blitt så mye bedre de siste 12 månedene. Problemet er den dårlige kommunikasjonen og rare/dumme valg. Bonusprogrammet som helhet er helt greit, men vil si at lojalitetes delen gir en marginal forskjell. Amex og bonus poeng renner inn fra alt annet en flyvninger og er uavhengig av status. Jeg ser status hos SAS er helt på siden av poeng opptjening. Det jeg liker mest er familie fokus, og håper bare de klarer å stable familiekontoene online igjen.