har alltid mye elektro med meg, tar du det ut av sekken slepper ihvertfall jeg ekstra kontroll 9/10 ganger. Viktig og legge det fint i kassen og ikke oppå hverandre
Legg så mye som mulig i zip-lock poser så er det lett å ta det inn ut og av sekken. Det har jeg gjort med alt av kabler, ladere, powerbanks etc. Går smidig inn og ut og i tillegg blir det litt mindre kabelsalat i sekken
+1 på dette tipset. Har en pose som fulgte med dress skoene med snøre på. oppi har jeg alt av kabler osv. så er det ute av sekken på 1 sekund uten masse rot.
Noen som har peiling på Bowers and wilkins px? Fikk de av Shangri-la og vurderer om jeg skal selge de eller om jeg skal bytte ut Bose
Kjøpte den, og cubes er naturlig for meg... likevell er håndbagasjen fullt med elektro greia https://www.amazon.de/gp/product/B01N224YIB/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Det finnes grenser, er mer interessert i foto enn film. Ble faktisk på RAK spurt om jeg hadde drone ved utreise... rart spørsmål
Kjøpte dem for en tid siden og de fikk sin første flytur denne uka. Meget imponert. Man kan stille inn lyddempingen via en app i telefonen og jeg er veldig fornøyd med både funksjonalitet, lyd og lyddemping.