Hei tirsdag....sent men godt

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 19. juni 2018.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hopp
    Det er tirsdag, man jobber og skriver litt på IF.

    Ha en flotters dag :):)
     
    Kristian liker dette
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, pinadø er det tysdag!

    Retur ifrå London i går etter ei triveleg helg med gamle kjente :)

    For alle som er glade i J. R. R. Tolkien og hans Midgard-univers, kan eg tilrå ei utstilling i Oxford som viser mykje av Tolkiens arbeid, ikkje berre i form av tekstar, men òg med illustrasjonar. Eg svidde av altfor mange pund i utstillingsbutikken... Utstillinga står til uti oktober 2018.

    Nabokatten som innbiller meg at han har pandionkort til huset mitt krevde kos fleire gongar i natt, så ein gamal skrott fekk stadfesta at han har vore sakna... Rett nok var det ikkje det eg trengte mest kl. 0350...

    Vel, ha ein fin tysdag, folkens! :)
     
    Earl liker dette
  3. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Interessant! Grei nok unnskyldning for å stikke til Storbritannia og begynne å jobbe på status hos BA (ikke det at jeg trenger status hos BA, men den slags sunn fornuft syns jeg ikke hører hjemme her...)

    Her sitter man på jobb, går glipp av VM-kamp og tenker hardt på hvor lenge det er til neste flytur. God tirsdag videre!
     
    Wiolenze liker dette
  4. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,200
    Likes mottatt:
    5,271
    Bonuspoeng:
    183
    Ny rekord t/r OSL- Vålerenga for å hente gjenglemt pass på 1:30 inkludert sikkerhetskontrollen. NSB og ruter i harmoni. Rakk tilogmed en øl og en porsjon skagenrøre i loungen.

    Måtte gå forbi FCL, men er nå trygt plassert på business lounge på MUC. Her var det forresten ingen som var interessert i å kontrollere at jeg hadde noe her å gjøre. Smilte pent og valset inn uten å vise noen form for id.

    K
     
    jgroneng and Kristian like this.
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    BA har sjampanjelounge inne i gullstua på Heathrow. Det seier seg sjølv at du bør ta til fornuft og jobbe alvorleg med BA-statusen :D
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,334
    Likes mottatt:
    19,543
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Oslo.
    Kjenner at panikken begynner å spre seg litt for øyeblikket..
    Har booket flypremium i Europa for en drøss med poeng.. juleferie med familie og unger, LPA i høstferien og LPA i vinterferien.
    LPA er riktig nok bare en vei hver gang, så må vente til billetter åpnes andre veien for å få en hel reise..

    Men poengkontoen er slanket betydelig.. godt under 200k er rent krise.. må snart bytte strømselskap bare for å få poeng her.. DN i 3 mnd og alt annet.. man sier jo at man gjør mye rart når man blir desperat...

    Ha en ellers fin dag :)
     
    braathens safe and Kristian like this.
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Bonusfeberen er ingen spøk. Alt er så fint når F-turer klokkes inn i kalenderen med perfekt routing og når nye lastebillass med poeng kjøres inn i poengbingen, men så kommer de tunge nedturene der man nesten går i kjelleren... :rolleyes: Måtte poengene straks komme strømmende!
     
    Are and Xflipper like this.
  8. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,340
    Likes mottatt:
    28,719
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Budapest, tror det er fint ute men er stuck på kontoret noen timer til. Men aldri så ille at jeg ikke rekker en GT eller 3 på Hilton City sin lounge, kan faktisk være greit å benytte seg av terrassen også om det ikke er for varmt.

    Ikke helt klar for flight hjem enda:

    D7C4B452-4184-4468-A0B6-912E59519856.jpeg
     
    Last edited: 19. juni 2018
    holmen and Kristian like this.

Del denne siden