Widerøe og SAS skal fly meg heim til jul! Reisa startar frå Kiby internasjonale lufthamn: Med 25 minutt på TOS etter opphaveleg plan og 45 minutt forseinking ut frå VDS ser det ut til at heimreisa ikkje blir som planlagt...
Undervegs frå Vadsø til Hammerfest, ein flakserunde på vel tre kvarter, var det ingenting å seie på humøret til flyvertinna. Servering vart det òg: Boka, 'Med Stalin som gudfar' er absolutt lesverdig og eg siterer følgjande, tilfeldigvis eit stev: Rom og vodka drikker vi, i morra er vi på tiggersti. Gi oss for Guds skyld det vi ber om, ellers tar vi merra di. Ingen avstigande i Hammerfest, men det kryr på med folk og det har sjølvsagt kome ein branne ved sidan av meg som har to kilometer breie skuldrer. Makan!!
Har de ikke hørt om seatblock? Stomperud kommer alltid hjem til jul uansett hva som skjer underveis .... det går nok bra! Fly pent
Effektivt bakkestopp på Hammerfest. Kapteinen lovar flytid på 40 minutt til Langnes, noko som gir ankomst TOS cirka fem minutt etter at det neste flyet mitt skal gå vidare... Kanskje ventar SAS? Og her eit stemningsbilete som viser Vadsø sett frå fugleperspektiv: Litt uklårt bilete, vi ber om orsaking for det. Her i Vest-Finnmark er ting så internasjonalt at oppropa jamvel skjer på engelsk!
Dette har stoff i seg til å bli en ordentlig jule-odyssee. Vi følge med - med angstfylt fryd på sidelinjen Lykke til!
Vel framme på Langnes. Den søte flyvertinna kunne fortelje at SAS-flyet ventar på meg. Og ho kunne by på sjokolade! Lykke!
Hit til TOS kom eg med denne rakkaren: Det viser seg at 1355-avgangen til Gardermoen frå Langnes er forseinka til 1445. Det betyr at dei 30 minutta eg hadde på OSL før SAS skulle ta meg til Værnes er redusert til -20 minutt
Forseinkinga var akkurat nok til at eg rakk ein snartur innom kanelsnurrebua her på Langnes -- her på eit litt improvisert fat: Unnskuld meg for at bileta er litt uklåre, men fram til no har mykje vorte fotografert 'i farta'
Makan! SAS har ikkje pilotar til meg! Dei er på veg inn for landing med eit anna forseinka fly, men eg håpar dei finn flyet som skulle ha gått til Gardermoen 1355: SAS meiner no at vi ikkje kjem oss av garde før kl. 1520, i alle fall seier dei det på SMS. Vi får sjå om flygarane våre finn fram i snøføyka
Vent no litt! Eg tenestegjorde jo i si tid på ØHF (Ørland hovudflystasjon) og har dermed sett store mengder fly (stort sett F-16) ta av og lande. Det burde vel gjere meg kvalifisert til å fly ein relativt tam Boeing 737-800, sant? Elles ser det ut til at vi må innom snøplogen for å få rein vengene: Pilotane våre har i alle høve landa (med eit anna fly), så no stig håpet
No er spørsmålet om SK358, opphaveleg avgang frå OSL 1620, kjem til å vente på meg eller ikkje. Med avgang frå TOS 1520 er ikkje SK4417 framme på Gardis før ei god stund etter 1620... Og eg som hadde sikra meg ein tresetar for meg sjølv på SK358! Skal SAS la meg rotna i innanriksloungen no, då??? Det er så mykje å uroe seg for!
Pilot Camilla kom nyss inn døra, blid som ei sol! Trass i forseinkingar, er no det ikkje så ille likevel
Frå 1F, enn så lenge med ledig midtsete, er det god utsikt til kva som skjer utanfor. Denne røvaren står der ute:
Kaptein Camilla lovar flytid på 1 1/2 time sørover til G-moen. Ho kom frå Værnes via Bodø og måtte liggje og sirkle over Langnes i 40 minutt medan dei brøyta rullebanen her i Tromsø. Det er mange brikker som skal spele på lag i denne flyverda