Det er 69 dager til vi kan ta en nyttårsskål I mellomtiden kan vi mimre litt over hva som har skjedd på denne dag tidligere. 1933 John Dillinger og hans gjeng raner Central National Bank i Greencastle, Indiana, og får med seg $75000 1941 Disney sin 4.animerte film Dumbo hadde premiere. 1958 Smurfene hadde sin første TV opptreden 1952 Filmen Limelight med Charlie Chaplin, Claire Bloom og Buster Keaton har premiere 1964 Bokser Joe Frazier banker Tyske Hans Huber i tungvektsklassen, og vinner OL gull i Tokyo 1973 I USA økte prisen på bensin med 400 % og det var lange køer ved bensinstasjoner under oljekrisen i 1973. Krisen var forårsaket av krigen i Midtøsten og OPEC som bestemte seg for å kutte oljeforsyningen som en måte å tvinge resten av verden til å stoppe støtten til Israel. 1983 I det 13 NYC Marathon vinner vår egen Grete Waitz for 4.gang med tiden 2.27.00 1998 Britney Spears publiserte sin første single Baby One More Time 2001 Apple lanserer iPod 2012 Skyfall den 23 James Bond filmen har premiere Jarle Andhøy kan nyte sin 44. bursdag Pelé kan klokke inn sin 81. bursdag Severin og Søren er de heldige som kan spise kake i anledning navnedagen! Kos dere med lørdagen folkens!
God lørdag. Jeg har det ikke i meg å skrive så langt og informativt som @kjeeli , all ære til han, det er utmerket lesing til morgenkaffen . Her skal dagen krones med barnebarnbursdag, eller kanskje blir det indrefilen som frua og jeg skal kose oss med på kvelden. Funderer fælt på å ta en MR, jeg trenger det ikke da jeg allerede er rekvalifisert diamant. Men, det var den flyginga da. Mye man skal tenke på i dagens verden. Ha en gnistrende lørdag folkens!
God morgen fra Olja. Denne helga skulle jeg egentlig ha vært i München og hygga meg sammen med @Stuttfeiten, @Bernd og @haakonks. I stedet for er jeg fremdeles på jobb og fyller dagene med å forberede og vente på en større årlig test, som stadig blir utsatt. Trøsta får være at det bli ekstra fine julegaver på familien i år Vel, nå tror jeg at det er på tide med en kopp kaffi til! Ha en fin-fin lørdag enten du har fri, er på jobb og/eller er ute på tur!
God morgen fra Kirkenes! Her ser det ut til å bli ganske fint vær i dag, etter gårsdagens snøstorm. Godt vi var forberedt med riktige klær! I dag skal svigers på grenselandmuseet, mens vi andre skal kose oss med kaffe og kanelboller. (Har vært på grenselandmuseet før). Så skal vi ut på sjøen, og "fiske" (hente opp) noen kongekrabber fra havets bunn, som vi så skal spise til lunsj. Ha en fin lørdag!
God lørdag! Jaggu slår vi ikke til med egg & bacon til frokost T-27 til LAX med bolaget. MR run i SAS plus og har lagt inn upgrade request begge veiene. Det gledes og håper en virkelig får gjennomført det
God morgen fra Oslo vest Dagen skal tilbringes med zombier på Tusenfryd, det blir spennende. I løpet av frokosten tikker ct 2 inn i år. Opptjent tidligere 1 fra premium kortet. Noen som vet om man da har mulighet til nr 3, som bildet under viser gjennom 2 fra Elite? God lørdag til alle bonusnisser
God dag fra Bergstaden! Her er det sol og hvitt på bakken. Tiden går med til å planlegge tre bestilte turer, og finne to nye turer for CT som går ut hhv. i november og desember. Og ja @Maggie du kan få en CT til på elitekortet. God helg
God formiddag folkens. Dagen er godt i gang, ribbe og lutet torsk er kjøpt inn for selskapeligheter i helga. 2-3 timer i skogen nå, så blir det kokings. Hjemturen i går gikk etterhvert greit med misset connection i STO siden det var krav om innreise i Sverige med passkontrol og påfølgende ny sikkerhetskontroll. 50 min seinere hjemme er til å leve med siden vi startet med 2 timer forsinkelse fra AMS. Litt banning i kirka på en lørdag, men ser faktisk fram til en uke uten noe planlagt reising. Begynner å bli en stund siden sist.
God formiddag fra hovedstaden, som er badet i solskinn! Heldigvis sitter man inne på bortekontoret, neddynget i jobb, så man slipper å slite ut solbrillene... Det blir en lang dags ferd mot kveld, men langt der fremme venter bobler og restaurantbesøk, så vi holder nok ut i dag også. Nyt lørdagen!
Finner ikke knappen på min gamle mac, mulig den er for gammel.Brukes kun til surfing hjemme og budskapet kommer fram
God lørdag fra Berjaya. Venter på taxi som skal ta oss til flyplassen senere. Imens nytes siste rest av ferien fra bassengkanten med god mat og drikke.
God lørdag! Har lurt med meg mamma for å male stue og kjøkken i det "nye" huset vi kjøpte i sommer. For et styr det har vært med renovering av alle kriker og kroker. Siste gang jeg kjøper "sjarmerende trevilla fra århundreskiftet"
Blir enda en dag med en flyvning, boarder straks og ser frem til en helg i hovedstaden. God helg alle!