Hertz 100 års jubileum, 5000 - 8000 poeng

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoadKing, 21. juni 2018.

  1. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Funket dårlig og kun feilmelding for Kina på oppgitte rabattkoder. Dyrt var det også!!
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg hadde 2x1 døgn og fikk 2x5000 poeng 10-14 dagar etterpå utan problem. Leigde bil på OSL, juli 2017.
     
  3. melkoo

    melkoo Medlem

    Innlegg:
    100
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    28
    1 uke er det samme som 7+ eller må jeg over 7 dager for å få 10,000 poeng?

    Og når jeg skal registrere EB nummer , holder det med kun nummeret (XXXXXXX) eller må jeg ha med bokstavenE? EBGXXXXXXXX
     
  4. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Kun nummer.
     
    melkoo liker dette
  5. bXmi

    bXmi Medlem

    Innlegg:
    157
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Hertz har ny kampanje med opptil 10 000 poeng nå. Legger ved skjermbilde av betingelsene slik at de som eventuelt får problemer kan vise til dem.

    Det står ingenting om geografiske begrensninger, men jeg får ikke kodene til å fungere for leie i Australia og har sendt en forespørsel. Det kan se ut som Hertz er sløve med å nevne betingelsene for kampanjene, så jeg vurdererer å klage på villedende markedsføring.

    Hertz jubileumstilbud
    Tjen opptil 10,000 EuroBonus-poeng med leier over hele verden og få sjansen til å vinne

    Capture.PNG Capture2.PNG
     
    jgroneng and Avixlo like this.
  6. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Hadde en bestilling inne hos Avis for et par dager i Oktober. Var rask til å kansellere den gitt....
    Ble riktignok ca 50 kroner dyrere hos Hertz, men over dobbelt så mange poeng
     
  7. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,823
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har fått poeng her? Hadde en leie 13.-17. Sept og en nå i helgen, men har ikke mottatt noe.
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk poeng etter en snau uke.
    Dog leie nr 2 funket ikke koden, de fikk heller ikke registert noe ved henting eller levering av bil...
    Så får sende en klage..
     
  9. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,823
    Bonuspoeng:
    113
    Blir klaging herfra også da...
     
  10. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,823
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk svar nå:

    Som om jeg har bedt om å få Hertz-poeng. Ringte inn og fikk beskjed om å sende en mail til gullmailen til Hertz. Møkk.
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Håpløst..
    Vi en tilbakemelding når du finner ut av det,så kanskje jeg slipper samme runddans..
     
    Gullars liker dette
  12. gabrigoal

    gabrigoal Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Måtte purre, men ordnet opp innen 24 timer.
     
  13. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,823
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan kontaktet du dem? Jeg er i en runddans mellom gullservice, vanlig kundeservice, mail og telefon. Har fortsatt ikke mottatt for noen av leiene...
     
  14. gabrigoal

    gabrigoal Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg tok det med Hertz via FB og mail... Det løste seg via mail. Dem mente at EB nr ikke var blitt registrert så derfor hadde ikke ekstrapoengene blitt godskrevet. Men dette tok Herts med bolaget dirkete. FB svarte dem ikke på før etter 3 dager så det kan virke som dem har et stykke å gå kommunikasjonsmessig på den plattformen.
     
    Gullars liker dette
  15. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,823
    Bonuspoeng:
    113
    Da fikk jeg endelig noen poeng, men ikke alt. Mottok 5000 for første leien og 3000 for andre. Den første stemmer kanskje, selv om jeg håpte at den skulle bikke vilkårene for 5 dager, men den andre skulle jeg også hatt 5000 for. Forstår i hvert fall ikke hvor de har fått 3000 fra, siden neste nivå (1-2 dager) ville vært 3500... Får vel bare klage videre.
     
  16. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Mottok poeng for en todagers leie i dag.
    500 poeng.....
    I følge kampanjen skulle det være 3500.....
    Hvor henvender jeg meg for resten?
     
  17. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,292
    Bonuspoeng:
    293
  18. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Noe rart skjedde i dag. Jeg skulle booke denne pågående Hertz kampanjen og etter at logget meg inn i min profil (Hertz President Circle nivå) fikk jeg plutselig forhåndsvalgt Hertz Norway Employee discount og der falt prisen for 10 dagers billeie i Spania i juleferien fra 400 EUR til 80 EUR. Jeg har aldri lagt noe sånn inn selv og prøvde å google meg frem hvordan dette ble til og kom ikke på annet enn at kanskje jeg har en venn som nominerte meg inn i Hertz sitt Friends and Family program?

    Uansett så ligger fortsatt andre rabattavtaler (CDP) i min profil og bestillingen i Spania gikk gjennom. Jeg vet ikke om den er gyldig med en slik CDP da det ble ikke lagt fram noen som helst informasjon hvordan det ble til.

    Noen andre som har tips ?
     
  19. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Kan bare svare fra personlig erfaring og mine rabatterte koder, men jeg måtte vise ID fra bedriften for å få ut bilen ved bruk av kodene.
     
  20. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,823
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har opplevd å få opp forskjellige andre bedriftsavtaler (dog ikke de helt store fordelene) på Hertz, så er åpenbart en bug i systemene deres. Har aldri benyttet meg av dem, så vet ikke hvordan det blir i praksis.
     

Del denne siden