Hertz+ Eurobonus - tilbud

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av LN-FHU, 04. april 2017.

  1. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Ser noen spurte
    Jeg fikk Hertz kort i posten i går, har ikke bestilt det eller noe. et svart Presidents ettellerannet kort...
     
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk nettopp mine 5000 poeng fra Hertz etter å ha minnet dem om at jeg hadde en leie i USA i mai bestilt via EB-kampanje. Leien ble riktignok bare 48 timer innså jeg i etterkant (bestilte for 72 timer, men leverte etter 48), men jeg fikk poengene allikevel (selv om jeg bare ble belastet for to dagers leie).
     
    hifiman liker dette
  3. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Mitt lå i posten da jeg kom fra ferie i dag, courtesy av forumets Mr. Hertz.
     
    Aussie74 and Stuttfeiten like this.
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,635
    Bonuspoeng:
    183
    Mine e-poster om manglende poeng blir bare ignorert de. Savner for tre leier. Noen som har en direktemail til noen som faktisk klarer å gjøre noe?
     
  5. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Har du prøvd retroclaim? Fikk mitt svar fra [email protected] og henvendte meg videre der.
     
  6. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Der kom det inn 5 000 poeng for leiebilen jeg hadde i Stavanger den 19-20 juli,
    mye av takken går til @Aussie74 , for å legge alle de riktige nr så alt skulle gå så smooth som mulig.
     
    Aussie74 liker dette
  7. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Herligt! Godt det endelig kom fram :)

    Bare hyggelig. Det var kjekt å treffe på deg! :)
     
    kepiblanc liker dette
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Logga inn på Hertz-kontoen min i dag og tenkte eg skulle ta eit par utskrifter av leigene eg skal ha neste veke. Når eg logga inn var det berre to av leigene som viste i oversikta.

    Når eg tastar inn referansenummera frå e-posten får eg følgjande feilmelding: "RESERVATION NOT ON FILE [DE27]"

    Betyr dette at Hertz har kansellert desse på eit eller anna vis? Det gjeld forøvrig to dagsleiger i Cape Town Loop Street. Leige bil frå flyplass og til flyplass er framleis i boks, men dei to leigene i mellom har altså forsvunne.

    Nokon som har opplevd noko liknande?
    Har du eit tips @Aussie74 ?
     
  9. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Takk i like måte
     
    Aussie74 liker dette
  10. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt til bookingen i morgen tidlig. Tlf:03700
    Jeg kan dessverre ikke søke i slike saker. Sorry.
     
    afirm liker dette
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke akkurat den Hertz lokasjonen med best rykte...
    Ganske lurvete uniform på han karen der når vi leide, tegn på dårlig ledelse når de ansatte går på jobb med utslitte klær tenker jeg..
    Ble snytt for ekstra forsikringer selv om jeg sa nei til det. Oppdaget det ikke før jeg kom hjem og fikk "justert beløpet" etterpå...
    På toppen av det hele forsøkte de å kreve erstatning for dekkskade fotografert 1 måned etter innlevering av bilen ....
     
  12. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk for noen dager siden inn 25K EB poeng fra Hertz..... Skjønte ikke helt hva dette var, så begynte å finlese denne tråden. Ifølge T&C står det følgende litt ned på siden:
    Vet ikke om det er noen andre som leide bil på dette tilbudet har fått disse poengene, men for meg føles det litt som jeg akkurat vant en pen slump på lotto....:):)
     
  13. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Ingenting her.. :/
     
  14. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skulle hatt det, men brukte den andre CDPen de opplyste :( Kundeservice fremstod totalt likegyldige.
     
  15. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    ...Og der dukket det opp 25000 poeng på min konto også. :)
     
    RoadKing liker dette
  16. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Hugsar du kva tidspunkt du la inn bestillinga på?

    Eg mistenkjer at kanskje eg og skulle hatt desse poenga, men mine poeng måtte krediterast i etterkant grunna feil hjå Hertz i Cape Town.
     
  17. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Jammen fikk ikke jeg også 25000 poeng, selv om jeg mener at jeg ikke bestilte på denne kampanjen...

    Men jeg mangler fortsatt 2 x 10000 poeng for mine 6 leier på AMEX-kampanjen. Da jeg etterspurte poengene fikk jeg etter maaaange uker avslag fra fra AVIS fordi "de ikke hadde noen kampanje som ga 10000 ekstrapoeng"! Da var det greit at kampanjen fortsatt er aktiv og jeg sendte dem link til siden. Får se hvor lang tid det tar nå før de svarer...;)
     
  18. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Ser nå at jeg blingset på Avis og Hertz... Det stemmer at jeg leide en bil på denne kampanjen med Hertz i mai, så da er det ikke feil likevel. Deilig med 25000 poeng man ikke hadde forventet i det hele tatt :cool:
     
  19. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,063
    Likes mottatt:
    3,260
    Bonuspoeng:
    113
    Vi feirer vårt 100 års jubileum
    med opptil 4 000 SAS EuroBonus Extra-poeng og opptil 20% rabatt på weekendleier i hele Norden.

    Det er ikke hvert år vi blir 100. Og det er ikke hver dag du kan tjene opptil 4 000 SAS EuroBonus Extra-poeng per leie. På toppen av det kan du nyte de kommende helgene i mai med Hertz og opptil 20 % rabatt.

    Bestill senest 13. mai og hent din leiebil innen 30. juni 2018. Weekend-rabatten gjelder leier i mai.

    Noen som vet om dette er bare en dags leie?
     
  20. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Står ikke noe som sier at det må være mer enn 1 dag og ikke noe om hvilken kategori bil så her er det bare å booke. Man får forresten 1 dagsleie i Polen for 100-150 kroner, så om noen vil ha mange kjørerunder hehe :D

    upload_2018-4-18_22-7-11.png
     

Del denne siden