Hey! Fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 09. mai 2014.

1. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Zürich. Hyggelig kveld ute med venner her i går. Tskjortevær når man spaserte tilbake til hotellet kl 2300. Det er lenge siden.. Og herlig..

Tog til München på morran i dag tror jeg kan bli en innertier, tilbake til Oslo i kveld etter ett møte med Sixt ledelsen

Ha en flott fredag!

Cecilie liker dette
  2. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen Bergen. Det var nok få i Bergen sentrum som ikke fikk med seg Petter Stordalens velkomsttale IBM med reåpningen av Clarion Admiral i går kveld. Mat og vin i toppklasse...og ikke minst nok av alt. Nå på frokost med direktøren på Radisson Blu Royal på andre siden av vågen. Ha en bra start på helgen.

tommy777 liker dette
  3. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra toget til byen. Var veldig mye direktører som skulle møtes her ser jeg. Noen som topper med tre direktører? :)

Jeg tenkte jeg skulle ha en middag med velferdsoffisseren i EIK i kveld jeg. Så blir det vel litt øl så man kan stille bra fyllesjuk på møte i morra.

blurp

tommy777 liker dette
  4. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg høyner med 2 Kronprinsesser!

God morgen fra det Sørlandske forresten. Tilbake på kontoret etter et par dager i det danske. Passer jo ekstra fint at det er fredag også.
    I ettermiddag skal det markeres at det er 150 år siden slaget om Helgoland, og i den forbindelse kommer Kronprinsessene Mette-Minus og Mary til byen for å delta i minnemarkeringen. Og så er det mottakelse etterpå.
    Grunnen til at det markeres her i byen er fordi den danske flåte tok inn til Kristiansand etter slaget og deres 18 døde ble begravet på byens kirkegård hvor det i dag står en bauta. Og den skal bekranses i dag. Den danske marinen er også på besøk med 3 skip. Så det blir sikkert en fin markering. Måtte vi bare unngå regnværet.

Og i kveld må man vel ta seg et glass.....

God helg!

5. Islending

Islending Senior Medlem

Likes mottatt:
    499
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra Pilestredet. Ser at jeg har et blokkert midtsete på kveldens flight til Bergen. Hurra! I natt blir det å prøve ut nye Rica Scandic Ørnen. Får se hvordan det blir. Ble oppringt av hotellet i går og ble informert om at det kunne bli litt bråk i kveld grunnet Gullruten etterfest...

God helg!

6. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra TOS hvor det er litt mere skyer enn de siste dagene, dog tørt og hele 7 grader idag:cool:

I løpet av uken er det blitt booket en tur til Oslo på mandag og neste søndag settes kursen mot Bremen for European Maritime Day.

Du hiver deg vel med på Gullrutennach Svein?

Islending liker dette
  7. Twin Otter

Twin Otter Airport Collector

Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Er det hun med "Murder on the dancefloor"?

8. Islending

Islending Senior Medlem

Likes mottatt:
    499
    Bonuspoeng:
    63
    Vi får se! :)

9. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen .. Her har delta.com og clubcarlson.com fått gjennomgå av bookingfingeren .. tre flybilletter og tre hotellnetter er bestilt og familien er klar for en liten parktur i Orlando etter endt skoleår. Orker ikke mer enn tre dager.

Solen har tatt pause. Torden og lyn på gang. Det er jo snart helg ...

10. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nei det er hun med plastikkpuppene! :D:cool::oops:

11. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Ritz-Carlton Millenia Singapore. Wow. Wow. For et hotell. Er blitt oppgradert til clubrom med tilhørende exec lounge i 32.etasje. Helt fenomenalt.

Til Europa i morgen kveld med SQ352 (i apekattklasse :p ) og har fått late checkout til kl 20.00. Ikke dårlig.

Ha en fin fredag og god helg!

Jørgen liker dette
  12. Twin Otter

Twin Otter Airport Collector

Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    ÅÅÅÅÅH nå ble jeg skuffa! Dette her jo en kremlåt fra starten av 2000-tallet.

God ettermiddag fra Forus. Sjarmøretappen gjenstår før jeg kan ta helg om noen timer. Satser på en fredelig helg uten de helt store planene.

13. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, det er Harry Potter som står på programmet den ene dagen ihvertfall. Den andre blir det muligens en tur til Epcot for å sjekke om 'Janne-skiltet' fortsatt henger på den norske paviliongen .. ;)

SASlovah4evah liker dette
  14. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det definitivt ikke Harry Potter kveld.

Ble brårotten i formen med sår hals og sandpapir på øya. Forsøker å kurere med en øl og Apokalypse Nå på Apple TV

Aaaargh... Dette passer så grisedårlig nå

15. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,293
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim
    Downa to kalde øl,fint lite på kopekassa av interesse. Ble motorsykkeleier idag, så spaner litt etter passelig bekledning på nettet for tida.
    Ha ein strålande kveld folks :)

Del denne siden