Fordi jeg er så fryktelig lat, kjører jeg en Quick and Dirty her: Får CT i mars for n't gang...Finnes det noen andre alternativer de ute, eller er det bare å fortsette med SAS AmEx ut året og motta 1:5 poeng? Er det noe som gir bedre avkastning enn AmEx når CT er opparbeidet?
Det er ingen kredittkort som slår SAS AmEx plat på opptjening, og det eneste som er like bra er AmEx Plat (the real one) som også gir 20 poeng per 100. Fordelen med det skikkelig kortet er at du kan overføre poeng til andre bonusprogram enn SAS.
Eventuelt kan du jo velge å prioritere Nordic Choice Club sitt kort om du heller vil ha poeng for bruk til overnatting. 10 pr 100kr.
Prematur CT er et velkjent fenomen, primært hos menn i 40-50 årsalderen. Det er ikke farlig, og reisebyrå i Latvia kan hjelpe deg med å bli kvitt problemet. For å unngå at det skjer igjen bør du kontakte ditt nærmeste AmEx-kontor.
Fikk min i posten i dag, har en fra før på kjøleskapsdøra. Hadde store forhåpninger til dette nye opplegget til SAS, men det ser ut til å ha forduftet.
Hvis du utstyrer din bedre halvdel med samme kort får du to CT billetter i året. Blir fort en god vane med 2 langturer i året foran i cabinen.
Dette gjelder for hele Centurion Line og ikke bare AmEx plat. AmEx classic (100kr ekstre for MR medlemskap) og AmEx Gold. Både AmEx Gold og AmEx Classic får man 75% rabatt på årsavgiften hvis man har SAS AmEx Platinum.. Og annen liten fordel er at valuta påslaget er 1,5% mot 1,75% på SAS AmEx Platinum.
du får skaffe et kort i madammen sitt navn og dra det slik at du får en CT til, men så må man ha tid til å bruke alle disse bonuspoengene også da mange som brenner inne med CTer
Hva med å kjøre flere allianser? Flying Blue Master gir samme opptjening som SAS Amex? Jeg fikk min CT i mars og fyller nå opp Flying Blue-kontoen