HILFE, får CT for tidlig....

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Larata, 09. mai 2015.

  1. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Fordi jeg er så fryktelig lat, kjører jeg en Quick and Dirty her:

    Får CT i mars for n't gang...Finnes det noen andre alternativer de ute, eller er det bare å fortsette med SAS AmEx ut året og motta 1:5 poeng? Er det noe som gir bedre avkastning enn AmEx når CT er opparbeidet?
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ingen kredittkort som slår SAS AmEx plat på opptjening, og det eneste som er like bra er AmEx Plat (the real one) som også gir 20 poeng per 100. Fordelen med det skikkelig kortet er at du kan overføre poeng til andre bonusprogram enn SAS.
     
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Thnx!
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Eventuelt kan du jo velge å prioritere Nordic Choice Club sitt kort om du heller vil ha poeng for bruk til overnatting. 10 pr 100kr.
     
  5. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Prematur CT er et velkjent fenomen, primært hos menn i 40-50 årsalderen. Det er ikke farlig, og reisebyrå i Latvia kan hjelpe deg med å bli kvitt problemet.

    For å unngå at det skjer igjen bør du kontakte ditt nærmeste AmEx-kontor.
     
    Brunello, Henrik, Baldrick and 2 others like this.
  6. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk min i posten i dag, har en fra før på kjøleskapsdøra. Hadde store forhåpninger til dette nye opplegget til SAS, men det ser ut til å ha forduftet.
     
    Larata liker dette
  7. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    421
    Bonuspoeng:
    63
    Hvis du utstyrer din bedre halvdel med samme kort får du to CT billetter i året. Blir fort en god vane med 2 langturer i året foran i cabinen.
     
  8. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Dette gjelder for hele Centurion Line og ikke bare AmEx plat. AmEx classic (100kr ekstre for MR medlemskap) og AmEx Gold. Både AmEx Gold og AmEx Classic får man 75% rabatt på årsavgiften hvis man har SAS AmEx Platinum.. Og annen liten fordel er at valuta påslaget er 1,5% mot 1,75% på SAS AmEx Platinum.
     
  9. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    du får skaffe et kort i madammen sitt navn og dra det slik at du får en CT til, men så må man ha tid til å bruke alle disse bonuspoengene også da ;) mange som brenner inne med CTer
     
  10. Travelmate

    Travelmate Guest

    Hva med å kjøre flere allianser? Flying Blue Master gir samme opptjening som SAS Amex? Jeg fikk min CT i mars og fyller nå opp Flying Blue-kontoen
     

Del denne siden