Hilton Millenium Bangkok

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av travelislife, 27. juli 2022.

1. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Har reservert 4 netter i nest beste rom kategori. Håpet var en upgrade til Royal Suite men det ser ut til at det er opptatt fra i morgen og 1 dag. Håpet kan være at del av stay kan bli oppgradert. Hadde vært utrolig rått å oppleve en suite på 310 m2 på et av Bangkoks bedre hoteller rett ved elven.

Hva tror dere? Er det håp for upgrade? Jeg er så spent

Gold status gjennom Amex Plat. Reisebrev / reiview fra hotellet kommer uansett!

20220727_172359.jpg

2. travelislife

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Svaret var Nei! Det går ikke an å bli oppgradert til toppnivå som Gold men det var et meget ment rom som ble servert (samme som bestilt hverken mer eller mindre: Panoramic suite).

Kommer en liten rapport herfra. Var litt av hvert å se og komforten er så langt god!

3. travelislife

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Da har man fått testa hotellet litt og jeg liker det. Omtrent som forventet på Hilton. Masse folk, mange smilende og høfflige ansatte men også et snev av masseproduksjon her og der.

Vi ble godt mottatt ved ankomst og fikk vite at oppgradering til høyeste nivå ble det ikke. Vi fikk info og vouchers ble heller ikke utdelt. Viste Gold og hun kunne fortelle at hun allerede hadde info på det og bekreftet medlemsnr. Ok.

Rommet må sies å være meget lekkert. Godt design, god plass og trivelig belysning. Enorm utsikt over elven.
    20220728_083936.jpg
    Icon Siam, et eksklusivt shoppingsenter som nabo. Bildet er tatt fra rommet vårt 1401 i 14. Etg.

Koselig kveldstid sammen med en flaske vin og thai miss universe på tv. Suiten føles som en behagelig liten leilighet.
    20220727_213422.jpg
    Noen kalde Singha og en vin fra 7 11 over gata.

Sover helt upåklagelig i en myk seng her.
    20220727_210026.jpg
    Ene håndduken fjernet av meg før jeg skjønte begge hadde tatt seg bra ut på bildet

20220728_060335.jpg
    Morgenstund. Lett å like seg her. Burde vært vindu ned til gulvet men tror det er et eldre bygg, kanskje ikke så lett da?

20220728_091934.jpg

Frokost utendørs. Utvalget var kanskje som forventet men kvaliteten skuffet litt. Som en kantine omtrent og ikke hva jeg ønsker at de presterer. Sees også enkelt på høyt matsvinn. Ikke direkte dårlig mat men litt mindre premium følelse enn kjeden skulle tilsi. Eksempelvis har Hilton i Stockholm fantastisk frokost

20220728_182432.jpg

Utsikten fra Execetive Lounge er lite å klage på. Faktisk helt deilig!

20220728_174937.jpg
    Pen lounge med varmmat og vin og øl, samt cocktails som de lager. Ganske enkle trekomponents greier men ikke verst.

Baderommene er ikke så dumme i Executive lounge med vinduer ut. Fin detalj.

20220728_180728.jpg

3 more nights to stay. En glede å lage en liten rapport herfra.

Attached Files:

Flymunda, Upsaker, Emma and 11 others like this.

Del denne siden