God himmelsprett fra den Arktiske hovedstaden Atomubåt har vært på tur her og nå skal den stasjoner på utsiden av byen. Jaja og vi er "klare" hehe. Det ble en netflix serie til litt langt ut på natt og idag skal jeg møte ei venn av meg. Så idag skal jeg ut å prøve noen av byens mange restauranter, noe jeg vanligvis ikke gjør. Så bortsett fra det får dere alle ha en flott himmelfartsdag idag! God torsdag
God himmelfartsdag fra ett Grenland som bader i sol. På dager som dette er savnet etter å reise ut noe mindre enn på gråværsdagene. Savnet etter å både se og sitte i ett fly begynner imidlertid og bli så stort så jeg måtte henge opp en "wallsticker" i hagestue.. så får vi se hvor lenge den blir hengende. Harry ifølge samboer, synes det ble fint jeg
God formiddag fra Larvik! 18 grader og strålende sol Minstemann og jeg har testet Padle Tennis på morgenen. En lokal samling med fotballaget. Veldig gøy for både små og store. Kommer til å gjøre det igjen! Ha en super fridag, på land, til sjøs eller i luften!
God ettermiddag fra hytta Husleia Kidsa er kjørt til Malm for en-natts opphold. Her jobbes det og kveldrn byr på bobler i form av A.D.Coutelas 2012 Ha en trivelig torsdag
God himmelsprett frå Sunnfjord. I dag har eg jobba hardt og godt ute, grilla middag og sett eit fly! Ein russar på veg til JFK.
Vi brukte den i går morges, det bare ser ut som den er helt forlatt. Du blir sendt til sikkerhetskontrollen som alle andre bruker, men går rett forbi køen.