God morgen! Det er blitt 7. mai og det er ikke en dag det har skjedd rent lite. Her er noen høydepunkt: 1824 – Beethovens niende symfoni urframføres i Kärntnertortheater i Wien 1832 - Hellas ble selvstendige 1997 – Intel lanserer mikroprosessoren Pentium II 2000 — Vladimir Putin blir innviet som presidenten av Russland 2006 – Siv Jensen velges til leder av Fremskrittspartiet. 2012 – Vladimir Putin innsettes som Russlands president for sin tredje periode For min egen del er jeg på vei til Gardermoen, men jeg skal ikke fly. Etter jobb skal jeg holde generalforsamling i borettslaget og det er bare en uke igjen til kanskje årets råeste ferie, hei verdens lengste kommersielle flyrute!
God tirsdag formiddag Sol og kaldt i Oslo. Buss og trikkbaserte reisemidler ( kanskje en Vy debut i dag)?) på vei til Klækken og det Noro befengte kjøkkenet der. Seminardager og meningsløse gruppe øvelser lumrer i umiddelbar nærhet..... sukk. Minner derfor alle medreisende på forum om hvor viktig håndhygiene er...... Dagens oppdagelse er at ruter appen nå godtar PayPal med Amex, noe jeg ikke fikk til senest forrrige ule. Eller var det bare meg?
God morgen fra Trondheim Idag er det buss for sykkel- må klage litt på beinplass Ha en fortsatt herlig tirsdag
Jeg velger å slenge på noen flere høydepunkter: 1718 – The city of New Orleans is founded by Jean-Baptiste Le Moyne, Sieur de Bienville. 1840 – The Great Natchez Tornado strikes Natchez, Mississippi killing 317 people. It is the second deadliest tornado in United States history. 1940 – World War II: The Norway Debate in the British House of Commons begins, and leads to the replacement of Prime Minister Neville Chamberlain with Winston Churchill three days later. 1976 – The Honda Accord is officially launched. Og et par bursdager (tar bare med de viktigste): 1840 – Pyotr Ilyich Tchaikovsky, Russian composer and educator (d. 1893) 1919 – Eva Peron, argentinsk førstedame (d. 1952) 1971 – Eagle-Eye Cherry, svensk–amerikansk sanger Jeg har ikke utrettet noe som helst denne dagen (hittil), og har ikke planer om å gjøre noe som havner i historieboken. Eller på Wikipedia. Snart helg?
God morgen fra Drammen. Gått i dyp spesialisering i mørtel og puss. Det lukter CT nr 3 av... Kontor rotte idag, møte etter jobb, det blir servert pizza, og helse personell skal være sunne? Forsatt litt små furt da logger inn på SAS.no og finner manko på 600.000 EB Det gledes mer og mer til å teste AmEx Platinum til helgen. Det gledes enda mer for å rømme til et annet land, glemme hverdagen litt og kose seg i Berlin, barna er innlosjert til beste hotellet i verden. Hvor blir det av SAS "plaster på såret" tilbudene???????? God dag i luften som på bakken.
God tysdag frå snøfrie Valdres! Angående datoar, så er vel 7. mai dagen der Nazi-Tyskland ved Jodl, offisielt skriver under overgivelse, og me får freden ved midnatt.
Hoi fra Oslo. Uvant med full arbeidsuke, men som botemiddel har en begynt å se litt på BA/CX til down under påsken 2020. Da blir dagen med et mer lystbetont. Og som andre her inne spør: Hvor blir det av "streiken er over tilbud"?????
God morgen frå SK1315! Denne uken blir det: AES OSL, OSL AES AES TRD BOO MQN MQN TRD OSL CPH GOT HEL OSL AES Medlem i SAS 6 år og diamant for 6 året på rad jaktes.
God morgen. Tilbake igjen til Oslo, og dagen har såvidt begynt. Fikk i tillegg e-post fra Amex som kunne meddele at CT var i boks (min aller første!). Da er det bare å begynne planleggingen...
God tirsdag! I dag er det pakkedag før nesa vender mot Frankfurt i kveld, og derfra videre til Tokyo via Beijing!
God tirsdag fra E-18! Jeg prøver den senere så kjente "buss for fly" - varianten. På vei til OSL fra Sørlandet. Eneste unnskyldning er at turen ble bestilt midt i streiken, og at vi har ekstern finansiering. Tok ikke sjansen på at et gretten bulgarsk kontor ikke ville godta nye dyrere billetter. Dermed blir det OSL - FRA- SOF med Luftwaffe i dag.
God tur på "buss for fly" varianten, du får la innspill ifra buss vinduet, sive inn, nye harmonisk musikk på ørene og bestille et glass bobler(obs du var på bussen)