Hjelp! HKT, SEZ eller CUN?

Tråd i 'Reisemål' startet av PerFlyer, 13. jan 2022.

  1. PerFlyer

    PerFlyer PerFlyer

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33
    Om en måneds tid drar fruen og jeg til varmere strøk, men hvor? Saken er at jeg har tre CT-bookinger på 10-14 dager samtidig i siste del av februar. Jeg har tanker om hvor jeg ønsker å reise, men smittesituasjon og alt av regler i de forskjellige land (også mellomlandinger), gjør det mer komplisert å finne ut hvilken av de tre bookingene vi bør velge. Noe kan jeg lese meg til på forumet og på offisielle nettsted, men det handler også litt om erfaring og tid til å sette seg inn i alle detaljer. Jeg tenker at IF-ekspertisen har tanker om dette. Hvilke av bookingene er mest risikable? Det kan godt være at vi satser på det som er tryggest fremfor destinasjonen vi helst ønsker å reise til.

    Her er bookingene. Jeg er stort sett fornøyd med reiseruten, og det aller meste er i business.
    1) KRS-OSL-ADD-SEZ-ADD-OSL-KRS
    2) KRS-OSL-FRA-LIS-CUN-IST-OSL-KRS
    3) KRS-OSL-LHR-HKT-FRA-OSL-KRS

    Vi er begge fullvaksinerte med tre doser. Hvilke anbefalinger og advarsler har IF-folket?
     
  2. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    For februar legger jeg inn en stemme på Seychellene. Transit ADD er jeg ikke bekymret for. Covidstatus i Mexico og utviklingen på restriksjoner i Thailand ser jeg ikke godt på.

    Mexico med en test positive rate på over 50% ville jeg holdt meg langt unna.

    Bodde forresten nylig på samme sted som GM for Story Seychelles. Bra kar. Han hadde jobbet på mange flotte destinasjoner rundt om verden og virket som en erfaren manager med et godt lokalt team på Mahé.
     
    Last edited: 13. jan 2022
    PaalAndre1977 liker dette

Del denne siden