Har nå 183.000 poeng og regner med å ha 190.000 om ikke så lenge. Lurer på om det blir en tur enten i slutten av Feb/starten av Mars - eventuelt i Mai. Jeg har sett mye på ruter og klarer ikke helt å bli fornøyd. Jeg har aldri flydd LF F så det er req. Jeg ønsker spesielt å få med meg SQ F (og da er jo eneste alternativ SIN - CGK) og ANA F (HND-LON? eller NRT-SIN) Frem til dette er det jo veldig greit.. feks OSL - FRA - HND/NRT - SIN - CGK - SIN - NRT/HND - LON - OSL.... Jeg skal helst ende opp i HKG som destinasjon Noen med gode forslag som fungerer?
Har også funnet: OSL - FRA - SIN - CGK - TPE - HKG - - - HKG - HND - LON - OSL Her har jeg LF F fra FRA til SIN, SQ F, EVA C, ANA F fra HND til LON, men da får jeg for mange stopp i transferzone.
Husk at LH F mellom FRA og SIN er så og si umulig å finne. Kan ikke huske å ha sett noe ledig på denne flighten siste året.
Vanskelig å få til.. en du kan jo ha CGK-SIN som mål og fly billig videre derfra,eksempelvis DPS HKG er så billig og lett tilgjengelig at det nesten er synd å bruke poeng dit