Hei, Har bestilt en tur BGO-OSL-ARN-LAX-ARN-BGO (ARN-LAX i morgen 12.04) for to i C (Companion Ticket). ARN-LAX er kansellert, og SAS tilbyr kun omboking til 13.04, IKKE mulighet for omboking til annet *A uten tillegg. Kan dette stemme?? Tips?
Høres merkelig ut, "hvem" har du sjekket med? Kan jo være greit å sjekke med Gull-linja om du har mulighet for det?
Kom gjennom på chatten, de sier de jobber for fullt med ombokninger, og jeg får beskjed så snart som mulig. Kanskje jeg bør ringe gull-linjen likevel?
Ordnet seg! Oppsummering: 05400: "Ingen *A uten ekstra kostnad" Chat: "Vi jobber med saken..." Gull-linja (dansk): Ombooket via FRA med 380 Bottom-line: Den hyggelige danske damen fikset det 05400 og chatten ikke kunne hjelpe med...
Hvis damen på gull linjen har gitt deg en ordinær bilett så får du poeng. Men da er du heldig er jo stor sjanse for at alle award bilettene var tatt, og dermed kan du ha fått en vanlig bilett
Når jeg leser poster poster som dette blir jeg igjen minnet på hvorfor dette forumet er så utrolig bra!
Ahh, var ikke klar over det. Ser dessverre ut som det er "I" hele veien (men er selvsagt superhappy likevel. Fikk også valgt seter ved å bruke bookingreferansen på Lufthansa sine sider. Noen få ledige seter. Valgte seter der Qatar har baren sin
Gleder meg at nummeret jeg oppga til Gulltlf da faktisk er funksjonelt trass i antydninger om annet. Flott!