Kurant løsning fra SAS sin side. Sist jeg ble kansellert på CT reise mot KUL ble jeg satt på midtsete i økonomi (hadde *A biz) med Malaysian (FRA-KUL). Har i 11 måneder ikke lykkes med å få kompensasjon annet enn standardkompensasjon for forsinkelsen (23 timer) for den blunderen. Ganske sikker på at jeg fremdeles har høyt blodtrykk etter raseriet jeg opplevde når det skjedde..
Det stod i sin tid 24/7. Men om så er, at man blir videresendt, så burde jo da de i Baltikum vite at det er videresendt, og at de da bør ha videre fullmakter? Er det ikke Meet & Greet nå? Kan ikke noen som skal dit ta opp dette da?
God ide! Min egen erfaring er riktignok at Baltikum strekker seg mye lenger enn svenskene på 05400 (danskene er mer medgjørlige, synes jeg) og som sådan kan ha større fullmakter, men samtidig kan jeg ikke huske at jeg har presentert balterne for de aller mest komplekse sakene heller. Det hadde vært veldig fint å få klarhet i hva man egentlig kan forvente seg fra SAS' ulike typer kundeservice som EBG/EBD. Det kan jo ikke være så inkonsekvent at man får mer igjen for å ringe Baltikum etter klokken sju enn 05400 midt på dagen, selv om jeg generelt synes Sverige er en dårlig ide og burde ha blitt delt mellom Danmark og Russland i 1809.