Hjelp til å sjekke C-tilgjengelighet med SQ i dag

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av henrikvd, 01. nov 2018.

1. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg avsluttet akkurat EF-abonnementet mitt og lurer på om noe har mulighet til å sjekke for meg:

Er det ledige seter (trenger 2 pax) i C på SQ947 DPS-SIN i dag kl 2005 lokal tid? Vi har seter på SQ sin flight som går 2145, men tenkte å sjekke om det var mulig å booke om til det tidligere flyet når innsjekk på 947 åpner.

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du er på en CT-reise er det ikke mulig å endre bookingen etter utreisen har startet.

3. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Er forsåvidt på CT, men vet personalet på Ticket office / sjekk-inn skranke det?

4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    Det står med store bokstaver i bookingen din at det er en SAS-billett, men det er Z2 C0 J0 hvis du likevel har lyst til å prøve.

5. henrikvd

henrikvd Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Så riktig så riktig. Fikk beskjed om at det var en SK-booking og at det derfor ikke var mulig å endre reisen. Takk for at du sjekket likevel :)

6. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,468
    Bonuspoeng:
    183
    De kan fint endre billettene, men det er kun ved IROPS at de gjør dette, og selv sa må man ofte krangle med de... :(

Uansett... De første tre siffer i billettnummeret ditt forteller hvilket selskap som har utstedt (issued) billettene. SAS har 117. Singapore Airlines er 618.

Del denne siden