Hjelp til bruk av kupong med Avis

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av kosvines, 12. juli 2015.

  1. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som her som har god kjennskap til Avis? Jeg har en kupong for gratis helgeleie, og jeg tenkte å muligens bruke denne i Sveits før den går ut.

    Når jeg bestiller så kommer uansett totalprisen opp, men det står at betaling bortfaller. Teksten er formet slik:

    "Det opplyses om at leiekostnadene bortfaller ved avhenting av bilen. Du trenger bare å betale for ekstrautstyr, lokasjonsgebyr dersom dette finnes, når du bestiller en høyere bilgruppe enn en mellomstor bil, eller for en periode lengre enn en helg."

    Og det er her jeg er litt stuck. Betyr det at hvis jeg f.eks legger på 2 ekstra dager, så får jeg allikevel gratis weekend (3 dager) og betaler vanlig pris for 2 ekstra dager? Eller bortfaller hele kupongen da? Jeg kunne nemlig tenkt meg noen ekstra dager og det er stress å måtte levere tilbake bilen for så å hente en ny. Spesielt siden jeg ikke klarer å få til noen enveisleie med denne.
     

Del denne siden