Hei alle sammen, jeg skal over til Chicago og lurer på om noen har lyst til å hjelpe meg til å finne et billig men bra hotell for helgen? Ønsker å bo så sentralt som mulig, men har ikke mulighet til å betale skjorta. Er det mulig å få de kriteriene til å samstemme? Takk for at du tok deg tid til å se på tråden
Jeg har kun vært i Chicago en gang, da bodde jeg på Hilton Chicago, kan absolutt anbefales, den har veldig "Chicago" feel, be om høyt etg. utsikten og soloppgangen er fantastisk. Gåavstand fra T-banen direkte fra flyplassen.
Må nesten bare ønske lykke til med å finne et billig hotell sentralt i Chicago. Min erfaring er i alle fall at det er vanskelig å finne noe under 2000 kroner natten. Akkurat nå får du The Palmer House Hilton (7870,-) og Central Loop Hotel (7322,-) til under 8000 kroner for de tre nettene du skal være der. De ligger sentralt og greit til.
Som andre sier så er et håpløst å finne billige sentrale rom i Chicago, men flytter du deg 3-4 mil på utsiden så begynner det å hjelpe.. Her kan du sjekke: https://www.hotwire.com/hotels/#!/h...es%20of%20America/11-04-2016/11-07-2016/1/1/0
Trolig en konferanse/event som vanlig i Chicago. Ser Freehand har dorm beds til 145 USD den helgen (!). Tips: Book én dag om gangen og flytt på deg. Bookingmotorene vil vise null på 3 netter, men mange steder har én natt. Du kan kombinere 3 steder og få inkludert sightseeing.