Hjelp til koffert kjøp

Tråd i 'Off-topic' startet av travelislife, 23. juni 2022.

  1. travelislife

    travelislife Will travel to my last day

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    2,690
    Bonuspoeng:
    93
    Hei alle! Har lyst til å kjøpe en solid hard-case / trillekoffert med 4 hjul med XL størrelse, typ 82 cm eller liknende. Har sett litt på ulike. Ønsker gjerne å kjøpe i fysisk butikk i Norge / Oslo området men ren netthandel går vel og. Noen som har erfaringer? Har vurdert Samsonite cube DLX, ser veldig elegant ut og har praktiske inndelinger inni, men folk har klaget veldig på kvaliteten på samsonite sin side (kundetilbakemeldinger) hvilket gjør meg skeptisk.

    Vurderer også noe fra denne serien: https://bagbrokers.no/products/samsonite-lite-box-alu-trunk-80-cm-aluminium men også andre produsenter.
     
  2. The_Dude

    The_Dude EBG

    Innlegg:
    1,067
    Likes mottatt:
    1,756
    Bonuspoeng:
    113
    Man kan gjerne gå i et showroom (=butikk), men du bestiller vel via viatrumf? :)

    Vi kjøpte Epic, og de virker helt greie - men usikker på om de er "hard case" nok? Så også på Echolac, hadde noen fine design.
     
    travelislife liker dette
  3. travelislife

    travelislife Will travel to my last day

    Innlegg:
    457
    Likes mottatt:
    2,690
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for innspill.

    Vi endte med å kjøpe Samsonite C-lite 94L. Fikk den for 4000 kr blank i en butikk på et kjøpesenter (Tror det var MORRIS) så da var jeg fornøyd.
     
  4. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,368
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
  5. KingBogen

    KingBogen Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Kjøpte medium (70L) for et par måneder siden og benyttet den på noen turer. Veldig fornøyd hittil og virker å være av bra kvalitet. Stille hjul og lett vekt, samt fint å kunne henge på f.eks. sekker fra DB om du har noe fra før. :)
     
    freddyen liker dette
  6. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,368
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Genialt! Jeg lurer på om Medium er rett størrelse for meg også.
    Jeg har en tendens til å pakke kofferten full, uansett hvor stor den er :cool:
    Etter jeg var uten koffert 5 dager i syden, vet jeg hvor mye jeg egentlig trenger.
     
    KingBogen liker dette

Del denne siden