Hei flotte folk, Hjernen min er sprengt for tiden og jeg prøver å benytte meg av siste CT som løper ut nå 31 mars. Hadde planer om å booke en tur til Vietnam med routing via HND men blir mer enn 24t stop og ettersom SK ikke har bonusbilletter ute mellom OSL-LHR så må det bli via MUC og da kan man ikke fly HND-TPE-SGN feks pga mer enn 4 legs.. Forslag til andre routing routinger eller plasser å fly til i mars neste år som evt kan flyttes til april/mai hvor det fortsatt er bra vær? Vil gjerne fly ANA sin nye Biz.. :|
Har ofte opplevd lignende problemstillinger med reiser til/fra Sørøst-Asia, og har da ofte endt opp med å bestille siste/første leg for penger i økonomi. Det er ikke et alternativ det da? Nå har jeg ikke sjekka hvordan det står til med flyselskapene der og ruter neste år, men tidligere har f.eks. HKG vært veldig fin å komme seg videre fra/til. Gjorde det slik siste ferietur dit før ting stengte, $60 per pers inkludert nødutgangsete og bagasje med Vietjet til Phu Quoc.
Neste vinter skal begge avgangene FRA-HND etter planen ha ny kabin / The Room, så OSL-FRA-HND-TPE-SGN kan kanskje gå?
Absolutt ett alternativ ja. Er Phu Quoc som evt er målet. Skal vurdere HKG! Er uaktuelt å være i Saigon
Det er bare en liten detalj som er greit å få med seg. Det blir enten HND-TSA ---> TPE-SGN eller FRA-HND ---> NRT-TPE.