Hjelp til routing, står helt fast :(

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av paramberg, 10. mars 2021.

1. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Hei flotte folk,

Hjernen min er sprengt for tiden og jeg prøver å benytte meg av siste CT som løper ut nå 31 mars.

Hadde planer om å booke en tur til Vietnam med routing via HND men blir mer enn 24t stop og ettersom SK ikke har bonusbilletter ute mellom OSL-LHR så må det bli via MUC og da kan man ikke fly HND-TPE-SGN feks pga mer enn 4 legs..

Forslag til andre routing routinger eller plasser å fly til i mars neste år som evt kan flyttes til april/mai hvor det fortsatt er bra vær? Vil gjerne fly ANA sin nye Biz.. :|

2. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,555
    Bonuspoeng:
    113
    Asiana via ICN? De flyr vel FRA-ICN, og videre til SGN.

paramberg liker dette
  3. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    Har ofte opplevd lignende problemstillinger med reiser til/fra Sørøst-Asia, og har da ofte endt opp med å bestille siste/første leg for penger i økonomi. Det er ikke et alternativ det da?

Nå har jeg ikke sjekka hvordan det står til med flyselskapene der og ruter neste år, men tidligere har f.eks. HKG vært veldig fin å komme seg videre fra/til. Gjorde det slik siste ferietur dit før ting stengte, $60 per pers inkludert nødutgangsete og bagasje med Vietjet til Phu Quoc.

paramberg liker dette
  4. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,686
    Bonuspoeng:
    183
    Neste vinter skal begge avgangene FRA-HND etter planen ha ny kabin / The Room, så OSL-FRA-HND-TPE-SGN kan kanskje gå?

Screenshot 2021-03-10 at 13.52.37.png

paramberg liker dette
  5. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Se der ja! Vet ikke hvorfor jeg var helt låst fast på LHR... Da må man kunne få til noe. Phew :D

trygveat liker dette
  6. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,430
    Bonuspoeng:
    183
    Absolutt ett alternativ ja. Er Phu Quoc som evt er målet. Skal vurdere HKG! Er uaktuelt å være i Saigon

7. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    Det er bare en liten detalj som er greit å få med seg. Det blir enten HND-TSA ---> TPE-SGN eller FRA-HND ---> NRT-TPE.

Last edited: 10. mars 2021
    trygveat liker dette

Del denne siden